مشاوره تحصیلی دانتل

ساخت وبلاگ

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ مدتی پس از برگزاری این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. تمامی داوطلبان می توانند به منظور آگاهی از عملکرد خود و وضعیت مجاز بودن و یا نبودن برای انتخاب رشته جهت ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد، کارنامه اولیه خود را دریافت و مورد بررسی قرار دهند. متقاضیان پس از دریافت نتیجه اولیه خود، متناسب با مندرجات کارنامه‌شان مجاز هستند در انتخاب رشته دوره های روزانه و غیرروزانه شرکت کنند. به منظور اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه کنکور 1401 در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نتیجه اولیه کنکور سراسری 1401 هم اکنون در ۱۲ مرداد ماه اعلام شد.

نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ 

پس از برگزاری آزمون سراسری در زیرگروه های آزمایشی مختلف داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از عملکرد خود در جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات فردی، نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ خود را دریافت نمایند.

کارنامه اولیه‌ای که در این مرحله برای متقاضیان منتشر می شود، دربردارنده اطلاعات مهمی شامل جزئیات مرتبط با جواب آزمون شامل وضعیت مجاز بودن، رتبه و تراز علمی، درصد اکتسابی داوطلب در هر کدام از سرفصل های امتحانی می باشد. 

در واقع متقاضیان مجاز هستند مطابق با مندرجات کارنامه اولیه خود، در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد شرکت کنند. همینطور شرکت کنندگان پس از اتمام مهلت انتخاب رشته نیز می توانند از نتایج نهایی و پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع گردند. 

کلیه شرکت کنندگان در آزمون سراسری و متقاضی دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، غیر انتفاعی و پیام نور و دانشگاه آزاد طی این مرحله می توانند از نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ خود مطلع شوند. چراکه به منظور ورود به تمامی دانشگاه ها، کنکور سراسری در قالب یک آزمون یکپارچه برگزار می گردد. برای اطلاع از زمان نتایج نهایی و نکات مهم مقاله زیر را مطالعه کنید.

بخوانید: نتایج کنکور ۱۴۰۱
 

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401

معمولا اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ پس از گذشت یک بازه زمانی یک ماهه از برگزاری آزمون اعلام می شود. در سال گذشته جواب کنکور سراسری در تاریخ 11 مرداد ماه منتشر شد. 

کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱  منتشر شد 

تاکنون زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 1401 از سوی سایت سنجش اعلام نشده است، اما پیش بینی می شود همانند سال گذشته در نیمه اول مرداده ماه منتشر شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار بگیرد. به محض مشخص شدن اعلام نتیجه آزمون، تاریخ جدید را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد. متقاضیان به منظور اطلاع نتیجه آزمون مراحل زیر را طی کنند:

✅ ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org

✅ ورود به بخش سراسری از منوی رنگی تعبیه شده در سمت راست سایت

✅ کلیک بر روی لینک فعال اعلام نتایج کنکور سراسری 1401

✅ وارد کردن اطلاعات فردی و ثبت نامی خواسته شده

✅ دریافت و مشاهده کارنامه اولیه

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده 

در این قسمت به منظور راهنمایی شرکت کنندگان، راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 را ارائه کرده ایم:

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک نمایید.

3️⃣ چنانچه در تاریخ های اعلام شده از سوی سایت سازمان سنجش اقدام کرده باشید، می توانید بر روی لینک فعال ” کارنامه نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۱ ” کلیک نمایید. 

4️⃣ پس از ورود به صفحه اعلام نتایج، به منظور دسترسی به نتایج اولیه کنکور 1401 سامانه سه روش در اختیار شما قرار می دهد. 

        ❌ روش اول: شماره داوطلبی + شماره شناسنامه + سال تولد + کد امنیتی 

        ❌ روش دوم: شماره پرونده + کد رهگیری + شماره شناسنامه + کد امنیتی 

        ❌ روش سوم: شماره پرونده + شماره سریال + شماره شناسنامه + کد امنیتی 

5️⃣ پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده در یکی از روش های فوق می توانید نتیجه اولیه خود را دریافت کنید

داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده اند و نمی توانند در این مرحله نتیجه خود را مشاهده کنند، می توانند به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام کنند
 

ثبت اعتراض به نتایج اولیه کنکور 1401

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 گروهی از داوطلبان نسبت به آن اعتراض دارند. این دسته از داوطلبان می توانند درخواست خود را به منظور بررسی مجدد نمره در سایت سنجش ارسال کنند.

متقاضیان به منظور ثبت درخواست اعتراض به نتایج اولیه کنکور یا باید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش اقدام نمایند و یا به سامانه darkhast.sanjesh.org که در جهت رسیدگی به درخواست داوطلبان راه اندازی شده است، مراجعه کنند. در صورتی که راه دوم را انتخاب کنید برای دریافت نتیجه باید به سایت با آدرس اینترنتی rahgiri.sanjesh.org مراجعه نمایید.

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 متقاضیانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند، مجاز هستند در مرحله انتخاب رشته شرکت کنند. برای این کار توصیه می شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و مطالعه کنند. 

متقاضیان در این مرحله مجاز هستند 150 کد رشته محل از دوره های روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان را در فرم انتخاب رشته درج کنند.

باید متذکر شویم انتخاب رشته رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد.

دسته ای از داوطلبان که دارای کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کارنامه اولیه کنکور سراسری هستند، می توانند در صورت تمایل برای شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد به سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.iau.ac.ir ” مراجعه کنند. برای مطالعه کامل راهما انتخاب رشته دانشگاه آزاد مقاله زیر را مطالعه نمایید.

چنانچه در جهت بررسی کارنامه اولیه و قدم گذاشتن در مرحله پیچیده و تخصصی انتخاب رشته، نیازمند راهنمایی هستید، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کمک بگیرید. برای ارتباط با گروه کارشناسان از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید. البته پیشنهاد می شود مقاله زیر که راهنما کامل انتخاب رشته کنکور می باشد حتما مطالعه نمایید.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1401

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

نتایج اولیه آزمون چه زمانی منتشر می گردد؟

تاکنون تاریخ دقیق اعلام جواب اولیه کنکور سراسری مشخص نشده است اما احتمالا در نیمه اول مرداد ماه باشد.

نحوه اعلام نتیجه اولیه کنکور سراسری 1401 چگونه است؟

جواب اولیه کنکور ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می گردد.

برای دریافت نتایج اولیه به چه اطلاعاتی نیاز می باشد؟

متقاضیان برای دریافت اینترنتی جواب اولیه کنکور سراسری به اطلاعات ثبت نامی خود شامل شماره پرونده، شماره داوطلبی و کد رهگیری ثبت نام نیاز دارند.

منبع: نتایج اولیه کنکور

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 94 تاريخ : سه شنبه 27 دی 1401 ساعت: 21:18

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ پیش از آغاز فرآیند انتخاب‌‌رشته‌ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد. متقاضیان می توانند در بازه زمانی که معمولا در فروردین ماه است. به سایت‌ سازمان‌ سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند. دفترچه‌ راهنمای‌ انتخاب‌‌رشته‌ را دریافت و بررسی نمایند. این دفترچه در بردارنده اطلاعاتی شامل شرایط و ضوابط و همینطور کد‌رشته‌ محل‌‌‌هایی که دارای ظرفیت‌ پذیرش‌ دکتری هستند، می باشد. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری از دفترچه انتخاب رشته دکتری 1402 پرداخته‌‌ایم.

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲

از مهم ترین مراحل آزمون‌ دکتری، مرحله انتخاب‌‌رشته است که معمولا با فاصله کمی پس از اعلام‌ نتایج‌ آزمون‌ دکتری انجام می شود. پذیرفته‌ شدگان مرحله کتبی که موفق به کسب رتبه و تراز علمی مناسبی شده‌‌‌اند. می توانند با دریافت دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را استخراج کرده‌‌ و بر اساس فاکتورهای مختلفی آنها را الویت بندی نمایند. در مرحله بعدی نیز در فرم انتخاب‌رشته درج کنند.

برای همین منظور هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور پیش از آغاز انتخاب‌‌رشته‌، دستورالعملی را تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری 1402 منتشر می کند. اینگونه متقاضیان می توانند با مطالعه و بررسی دقیق این دفترچه، انتخاب‌ رشته‌ ای اصولی و استاندارد را داشته باشند. 

در دفترچه‌ راهنما، اطلاعات مهمی درج شده است. این اطلاعات شامل کلیات، شرایط و ضوابط شرکت در مرحله انتخاب‌ رشته‌ آزمون‌ دکتری به همراه کدرشته‌ محل‌ هایی که متقاضیان می توانند نسبت به انتخاب آن اقدام کنند و فرم های معدل و پیش نویس انتخاب‌ رشته‌ دکتری‌ درج شده‌‌ است. اطلاع از تمامی موارد درج شده‌‌ در دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ برای شرکت کنندگان در آزمون دکتری ضرورت دارد.

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری 1402

افرادی که مجاز به انتخاب‌‌رشته در یکی از دوره های دانشگاه‌های سراسری شامل دوره‌های روزانه، نوبت دوم و یا شبانه، پردیس خودگردان، دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی شده‌‌اند. باید ابتدا دفترچه انتخاب رشته دکتری 1402 را از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org دریافت و مطالعه کنند. اینگونه می‌توانند از تمامی قوانین و مقررات انتخاب‌‌رشته و دیگر جزئیات آگاه شوند.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری 1402 کلیک کنید.
به محض انتشار لینک دانلود فعال خواهد شد.

دسته‌ای از شرکت‌‌ کنندگان در آزمون‌ دکتری که مجاز به انتخاب‌‌‌رشته شده‌‌اند. می توانند حداکثر 50 کدرشته‌ محل‌ مورد‌ علاقه خود را در سایت سنجش ثبت نمایند. به منظور راهنمایی شما عزیزان، در ادامه لینک‌ دریافت‌ دفترچه انتخاب رشته دکتری 1402 را قرار داده‌ایم.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲

فرآیند انتخاب‌‌رشته‌ آزمون‌ دکترا شامل سه مرحله مهم شامل بررسی‌ دقیق دفترچه‌ راهنما، استخراج کدرشته‌ محل‌‌های‌ موردنظر و درج آنها در فرم‌ انتخاب‌‌رشته می باشد. بنابراین بسیار مهم است که داوطلبان به محض انتشار فایل دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲ از طریق سایت‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور، اقدام به دانلود و بررسی آن نمایند. اینگونه می توانند از کلیه نکات پیرامون آن مطلع شوند.

تاریخ دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری 1402 مشخص نیست. اما احتمالا مشابه با رویه سال های گذشته، این فرآیند در فروردین ماه باشد. 

به محض اعلام‌ تاریخ‌ دقیق‌ انتشار‌ دفترچه‌ راهنما از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

بخش های مختلف دفترچه انتخاب رشته دکتری 1402

دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری 1402 در بردارنده جزئیات مرتبط با مرحله انتخاب‌رشته آزمون شامل جداول کدرشته محل‌ها، فرم‌های مخصوص معدل، پیوست‌ها، قوانین و مقررات می‌باشد. در بخش اول این دستور العمل که از طریق سایت سنجش منتشر می‌شود، توضیحاتی پیرامون میزان تاثیر سهمیه در انتخاب‌رشته آورده شده‌ است. 

ضمن اینکه در بخشی از دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ در مورد کارنامه اولیه آزمون دکتری توضیح داده شده‌ است. نکات مرتبط با مرحله مصاحبه دکتری و نحوه انجام انتخاب‌رشته به صورت اینترنتی نیز در دفترچه شرح داده شده‌‌ است.

در قسمت دوم دفترچه، جداول مرتبط با کدرشته محل‌های گروه‌های آزمایشی علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی، دامپزشکی، زبان خارجه و هنر قرار دارد. 

اما آخرین بخش از دفترچه انتخاب رشته دکتری نیز شامل پیوست‌ها و فرم‌های معدل است. ضمن اینکه فرم پیش نویس انتخاب‌رشته نیز در این قسمت آورده شده است. 

شرکت کنندگان در آزمون دکتری که مجاز به انتخاب‌رشته شده‌اند. می توانند ابتدا الویت های خود را با در نظر گرفتن تمامی عوامل موثر از جمله هزینه‌ها، وضع کیفی دانشگاه، رشته‌تحصیلی مورد نظر، علاقه مندی‌های خود، فاصله محل زندگی تا دانشگاه انتخابی، وضعیت خوابگاه دانشگاه انتخابی و … استخراج کرده و الویت بندی نمایند. بهره گیری از مشاوره انتخاب‌رشته دکتری، می تواند به متقاضیان کمک کند تا اقدام به چینش دقیق و اصولی الویت های خود نمایند.

 

مشاوره انتخاب‌‌رشته‌ آزمون دکترا ۱۴۰۲

داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری 1402 انتخاب های خود را در فرم‌ انتخاب‌‌رشته با دقت الویت بندی کنند. برای اینکه متقاضیان پس از اتمام مرحله‌ انتخاب‌‌رشته از عملکرد خود احساس‌ رضایت داشته باشند. بهتر است که در الویت بندی انتخاب‌های خود به عوامل مهمی شامل کیفیت‌ دانشگاه‌ ها، مسافت‌ دانشگاه تا محل زندگی ، هزینه‌ تحصیل، مطابقت داشتن رشته‌ انتخابی با سوابق‌ علمی‌ داوطلب و … را در نظر داشته‌ باشند.

لازم به ذکر است که انتخاب‌رشته‌ دکتری‌ دانشگاه‌ آزاد به صورت مجزا از انتخاب‌ رشته‌ دکتری‌ دانشگاه‌ سراسری انجام می شود. علاقه‌ مندان به تکمیل‌ مرحله‌ انتخاب‌ رشته‌ دکتری در دانشگاه آزاد، باید به سایت این دانشگاه مراجعه کنند. سپس از طریق سایت‌ دانشگاه‌ آزاد اقدام به دریافت دفترچه انتخاب رشته دکتری در دانشگاه آزاد نمایند.

در صورتی که پس از مطالعه این مقاله، ابهاماتی پیرامون دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ برایتان وجود دارد، می توانید پاسخ سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل دریافت کنید. برای دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خود از طریق برقراری تماس با با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 
 

سوالات متداول 

  •  
 

دفترچه انتخاب رشته دکتری 1402 از طریق کدام سایت منتشر می گردد؟

دفترچه‌ راهنما از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” منتشر می شود.

 

دفترچه‌ انتخاب‌‌رشته‌ دکترا 1402 چه زمانی منتشر می گردد؟

دفترچه‌ انتخاب‌ رشته‌همزمان با شروع‌ مهلت‌ انتخاب‌ رشته در فروردین ماه منتشر خواهد شد.

 

متقاضیان پس از بررسی دفترچه‌ انتخاب‌‌رشته‌ مجاز به درج چند الویت در فرم انتخاب رشته خود هستند ؟

متقاضیان پس از بررسی دفترچه‌ مجاز به درج حداکثر 50 کدرشته‌ محل در فرم‌ انتخاب‌ رشته خود می باشند.

منبع: دفترچه انتخاب رشته دکتری

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 26 دی 1401 ساعت: 13:39

مدت زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نمونه دولتی و ضرایب دروس آزمون نمونه دولتی چقدر است؟ تعداد‌ سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 100 سوال می‌باشد و شرکت کنندگان 120 دقیقه زمان دارند تا به این سوالات پاسخ دهند. متقاضیان می توانند با اطلاع از تعداد سوالات و همینطور مدت زمان پاسخگویی به آزمون نمونه دولتی، برنامه ریزی بهتری داشته باشند و بتوانند با مدیریت زمان به تمامی سوالات پاسخ دهند. برای اطلاع از جزئیات تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی به آزمون نمونه دولتی تا انتهای این مقاله از سایت دانتل همراه ما باشید.

تعداد سوالات آزمون نمونه دولتی

در طی سال های گذشته آزمون نمونه دولتی برای دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شد که تعداد سوالات آزمون نمونه دولتی و همینطور مدت زمان پاسخگویی سوالات نمونه دولتی به آن ها برای هر یک از دو پایه با هم متفاوت بود. اما در چند سال اخیر، آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده‌ است و هیچ آزمون ورودی برای آن برگزار نمی شود. مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم به صورت هیات امنایی دانش آموزان را پذیرش می کنند.

تعداد سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 100 سوال می باشد.

بنابراین تنها آزمون نمونه دولتی که برگزار می شود، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم است. متقاضیان می توانند با اطلاع از تعداد سوالات و همینطور مدت زمان پاسخگویی به سوالات نمونه دولتی در روز برگزاری آزمون برنامه ریزی بهتری برای پاسخگویی به سوالات داشته باشند. 

تعداد سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 100 سوال می باشد. برای هر یک از سرفصل های امتحانی این آزمون تعداد مشخصی سوال در نظر گرفته‌ شده‌‌ است و مجموع تمامی سوالات، 100 عدد می باشد. صد سوال در نظر گرفته‌ شده‌ برای این آزمون، همگی به صورت تستی هستند و هر یک دارای ضرایب دروس آزمون دولتی مشخصی می باشند.

 

 

مدت زمان پاسخگویی به آزمون نمونه دولتی

آزمون نمونه دولتی از آزمون های مهمی است که شرکت کنندگان برای قبولی در آن باید تلاش کنند. اما تنها مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی کافی نیست و بسیار مهم است که متقاضیان یک برنامه ریزی خوب داشته باشند تا بتوانند از عهده حل سوالات برآیند.

مدت پاسخگویی به سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، 120 دقیقه و یا دو ساعت در نظر گرفته‌ شده‌ است. بنابراین شرکت کنندگان باید در مدت زمان 120 دقیقه به 100 سوال پاسخ دهند.

یکی از موضوعات مهمی که متقاضیان آزمون نمونه دولتی باید از آن مطلع باشند، تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی به آزمون نمونه دولتی می باشد. در واقع دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را دارند، می توانند با اطلاع از تعداد سوالات نمونه دولتی و همینطور مدت زمان پاسخگویی، برنامه ریزی بهتری برای پاسخگویی به سوالات داشته باشند. به عبارتی دیگر اطلاع از تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی به سوالات نمونه دولتی به مدیریت بهتر زمان کمک می کند.

بدیهی است که شرکت‌ کنندگان باید برای پاسخ دادن‌‌ به سوالات برخی از دروس همانند ریاضی، زمان بیشتری را اختصاص دهند و برای پاسخ دادن‌ به سوالات برخی دروس همانند قرآن وقت کمتری را صرف کنند. بنابراین اختصاص زمان مناسب برای پاسخگویی به سوالات هر یک از سرفصل های امتحانی، به داوطلبان کمک می کند تا در پایان با مشکل کمبود زمان مواجه نشوند.

 

 

ضرایب دروس آزمون نمونه دولتی 

دانش آموزانی که علاقه مند به شرکت در آزمون نمونه دولتی هستند، باید به این موضوع توجه داشته باشند که هر یک از سرفصل های امتحانی در آزمون نمونه دولتی، دارای یک ضریب مشخص است. در واقع در هریک از سرفصل های امتحانی، سوالات مختلفی از دانش آموزان پرسیده‌ می شود که هر یک ضریب متفاوتی دارند. ضرایب دروس آزمون دولتی مشخص شده‌ برای هر درس، نشان دهنده اهمیت آن درس و تاثیری که در نتیجه آزمون دارد، می باشد.

به عبارتی دیگر هر چه ضریب یک درس، بیشتر باشد به معنای اهمیت بالای آن در نتیجه آزمون نمونه دولتی می باشد. بنابراین علاوه بر موضوع تعداد سوالات نمونه دولتی و مدت زمان پاسخگویی به آزمون نمونه دولتی ، ضرایب دروس نیز بسیار حائز اهمیت است. در ادامه و در جدول زیر ضرایب دروس آزمون نمونه دولتی را آورده‌ ایم.

نام درستعداد سوالاتضرایب رشته‌ ریاضی فیزیکضرایب رشته‌ علوم تجربیضرایب رشته‌ علوم انسانیضرایب رشته‌ علوم و معارف اسلامیضرایب رشته‌ های هنرستان کاردانش و فنی حرفه ای
آموزش قرآن و پیام های آسمان1511131
فارسی1522422
عربی1511221
مطالعات اجتماعی (تاریخ، جغرافیا، مدنی)1511221
زبان انگلیسی1011111
علوم تجربی1524113
ریاضی1542113
 
 

مشاوره تعداد سوالات نمونه دولتی و ضرایب دروس آزمون نمونه دولتی 

در این مقاله از سایت دانتل به موضوع تعداد سوالات نمونه دولتی و ضرایب دروس آزمون دولتی پرداختیم. آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده‌ است و این آزمون برای پایه نهم به دهم برگزار می شود.

دانش آموزانی که می خواهند در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کنند، بایستی که در کنار مطالعه منابع مختلف، به مطالعه نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی نیز بپردازند. توصیه می شود که دانش آموزان زمان بیشتری را برای حل کردن سوالات ریاضی و علوم تجربی اختصاص دهند. این دو درس ضمن داشتن سوالات بیشتر، ضریب بالاتری نیز دارند.

با توجه به اینکه برای پاسخگویی به سوالات آزمون نمونه دولتی، یک مهلت دو ساعته در نظر گرفته‌ شده‌ است، متقاضیان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که در مدت زمان دو ساعت به 100 سوال پاسخ صحیح بدهند. این موضوع با یک برنامه ریزی و مدیریت زمان امکان پذیر خواهد بود. 

بنابراین در خانه بر روی حل سوالات تمرکز کنید و با پاسخ دادن‌ به تست های مختلف، سعی کنید به مهارت مدیریت زمان دست پیدا کنید. شما عزیزان می توانید برای یادگیری مهارت تست زنی و مدیریت زمان در جلسه آزمون، از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره دانتل استفاده کنید و از مشاوران دانتل مشاوره دریافت کنید. 

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید

برای دریافت مشاوره در زمینه تعداد سوالات نمونه دولتی و مدت زمان پاسخگویی به آزمون نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

 

تعداد سوالات آزمون نمونه دولتی چقدر است؟

تعداد سوالات آزمون 100 سوال می باشد.

 

مدت زمان پاسخگویی به آزمون نمونه دولتی چند دقیقه است ؟

مدت‌ زمان پاسخگویی به سوالات آزمون نمونه دولتی، 120 دقیقه و یا دو ساعت در نظر گرفته‌ شده‌ است.

 

اطلاع از تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی چه کمکی به متقاضیان می کند ؟

دانش آموزان می توانند با اطلاع از تعداد سوالات و همینطور مدت پاسخگویی به سوالات این آزمون، با مدیریت زمان برای حل تمامی سوالات، زمان مناسبی را اختصاص دهند.

منبع: تعداد سوالات نمونه دولتی

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : تعداد سوالات نمونه دولتی, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 26 دی 1401 ساعت: 13:36

آدرس باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری ۱۴۰۲ در ادامه مطلب قرار گرفته است. سازمان سنجش هر ساله کنکور سراسری را در تمامی زیر گروه ها برای داوطلبان برگزار می کند. متقاضیان شرکت در کنکور سراسری بایستی پیش از برگزاری آزمون، در تاریخ های اعلام شده توسط این سازمان، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. داوطلبان به دقت مندرجات آن را بررسی کنند تا هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد. در صورت وجود مشکلی یکی از راه های رفع نقص کنکور کارت ورود به جلسه 1402 مراجعه داوطلب به باجه های رفع نقص سازمان سنجش می باشد که در ادامه مطالبی را پیرامون آن ارائه داده ایم. 

باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از ملزوماتی است که داوطلبان باید در زمان برگزاری کنکور به همراه داشته باشند، بنابراین بایستی در روزهای پایانی و نزدیک به روز برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ که تاریخ آن از سوی سازمان سنجش اعلام می شود، داوطلبان باید کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

حال در این میان هستند داوطلبانی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خود متوجه وجود برخی اشتباهات در اطلاعات ثبت نامی و شناسنامه ای مندرج در آن می شوند که بایستی هر چه سریع تر نسبت به رفع آنها به صورت آنلاین یا باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور اقدام کنند.

سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان شرایطی را فراهم کرده است که بتوانند اطلاعات خود را اصلاح کرده و کارت ورود به جلسه خود را با اطلاعات درست دریافت کنند. یکی از این راه ها ویرایش اطلاعات از طریق لینک موجود در سایت سنجش است.

در واقع تمامی اطلاعات را نمی توان از این طریق ویرایش کرد بنابراین داوطلبان بایستی به سراغ راه دوم که باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور است، مراجعه کنند.

 

 

زمان مراجعه به باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور 1402

از زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور تا حداکثر یک روز قبل از برگزاری آزمون سراسری گروه آزمایشی مربوطه، فرصت مراجعه به باجه‌های رفع نقص وجود دارد. اما توصیه می‌شود که همان روز اول که کارت خود را دریافت کردید.

در صورت وجود هر گونه اشتباهی در آن سریعا به باجه رفع نقص سازمان سنجش استان و شهر خود مراجعه کنید زیرا ممکن است اصلاح اشتباهات موجود تا چند روز زمان ببرد.

مخصوصا اشتباه در اعمال سهمیه های رزمندگان و ایثارگری که باید ارگان مربوطه نیز شرایط استفاده از سهمیه را برای شما تایید کند.

باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1400
گروه های آزمایشیزمان مراجعه به باجه رفع نقص سازمان سنجش
علوم انسانیصبح روز 30 دی ماه 1401
علوم ریاضی و فنی
علوم تجربیصبح روز 29 دی ماه 1401
هنرعصر روز 29 دی ماه 1401
زبان های خارجیعصر روز 29 دی ماه 1401
 

موارد رفع نقص کارت ورود به جلسه

حال سوالی که ممکن است برای داوطلبان به وجود آید، این است که چه اطلاعاتی از کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ را می توان ویرایش کرد. لازم است مجدد تاکید کنیم که برخی نواقص موجود در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از طریق لینک ویرایش اطلاعات موجود در سایت سازمان سنجش، قابل ویرایش است.

اما به منظور ویرایش برخی اطلاعات داوطلبان بایستی به باجه های رفع نقص سازمان سنجش کنکور مراجعه کنند. از جمله اطلاعاتی که داوطلبان می توانند از طریق باجه رفع نقص کنکور سراسری ۱۴۰۲ نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند، شامل موارد زیر می باشد:

دینزبان خارجی امتحانیمعلولیت و بهیاراطلاعات مربوط به جنسیت
مشکلات مربوط به عکس اشکلات شماره داوطلب مندرج بر روی كارت ورود به جلسه
 

عدم اعمال سهمیه رزمندگان و ایثارگری

داوطلبانی که مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگری 5 درصد و 25 درصدی هستند اما در زمان ثبت نام آزمون سراسری این سهمیه را اعمال نکرده اند، این فرصت را دارند که در زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور، به مراکز رفع نقص سازمان سنجش مراجعه و پیگیری های لازم را برای بهره مندی از سهمیه خود انجام دهند.

داوطلبانی که سهمیه ایثارگری آن ها در کارت ورود به جلسه کنکور اعمال نشده در سایت سازمان اطلاعات خود را ویرایش کنند تا سهمیه آن ها اعمال شود. چنانچه داوطلبی در تاریخ مشخص شده نسبت به تصحیح سهمیه خود اقدام نکند، فقط سهمیه مناطق برایش لحاط خواهد شد.

 

مشکلات عکس

داوطلبانی که در کارت ورود به جلسه خود مشکلاتی همچون فاقد عکس بودن، واضح نبودن و کیفیت پایین عکس، نداشتن مهر بر روی عکس، درج عكسی غیر از عكس داوطلب و … وجود دارد، می‌بایست ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر، 2 قطعه عکس 4*3 خود را نیز تهیه و به باجه رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که در صورت عدم اعمال اصلاحات در عکس اشتباه کارت ورود به جلسه، از حضور داوطلب در حوزه امتحانی ممانعت می‌شود. همچنین عکس باید مربوط به سال جاری داوطلب باشد.

 

اشتباه در نظام آموزشی

داوطلبانی که نظام قدیمی هستند اما در کارت ورود به جلسه برای آنها نظام جدید درج شده است و همچنین داوطلبان نظام جدیدی که در کارت ورود به جلسه نظام قدیمی محسوب شده اند، لازم است با مراجعه به باجه رفع نقص سازمان سنجش و ارائه مدارک مورد نیاز، این مشکل را حل نمایند.

 

عدم اعمال معلولیت

داوطلبانی که بنا بر توضیحات دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور، دچار معلولیت هستند اما در فرم ثبت نام کنکور این بند را مشخص نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به باجه رفع نقص کنکور سراسری ۱۴۰۲ اقدامات لازم را انجام دهند تا در صورت نیاز در جلسه کنکور تمهیدات و شرایط لازم برای آنها فراهم شود.

 

اشتباه در جنس، دین، زبان خارجی امتحانی 

تنها راه حل رفع این سه ایراد در کارت ورود به جلسه کنکور نیز مراجعه حضوری به باجه رفع نقص سازمان سنجش مستقر در مراکز استان هاست.

 

 

آدرس باجه های رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری ۱۴۰۲

مشخصات مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری شامل اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، نام پدر، جنسیت، زبان خارجی مورد نظر، کد و نام رشته امتحانی، عکس و …. می‌باشد که امکان ایجاد اشتباه در هر یک از موارد ذکر شده وجود دارد.

برای اصلاح برخی از اشتباهات موجود در کارت ورود به جلسه نیازی نیست که به باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور مراجعه کنید و می‌توانید از طریق سایت sanjesh.org اشتباهات موجود را رفع کنید. از جمله این اشتباهات می‌توان به اشتباه در نام، نام خانوادگی، شماره ملی  و … اشاره کرد.

اما داوطلبان در صورتی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه در اطلاعات جنسیت، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت و سهمیه بهیار شاهد مغایرتی بودند، لازم است که با در دست داشتن مدارک لازم به باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1402 مستقر در مراکز استان ها مراجعه کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید

 

برای دریافت مشاوره در زمینه باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ برای ویرایش چه اطلاعاتی باید به باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری مراجعه کنند؟

داوطلبان می توانند برای ویرایش اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه که در متن مقاله به آن ها اشاره کردیم به باجه رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کنند.

داوطلبان در زمان مراجعه به باجه رفع نقص کنکور سراسری 1402 چه مدارکی را باید همراه داشته باشند؟

مدارکی همچون کارت ملی یا شناسنامه عکس دار را همراه خود داشته باشند.

داوطلبان کنکور سراسری چگونه می توانند به آدرس به باجه رفع نقص کارت ورورد به جلسه دسترسی داشته باشند؟

سازمان سنجش هر سزاله لیست آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه را منتشر می کند که در داخل مقاله مقاله می توانید این لیست را دانلود و مشاهده نمایید.

منبع: باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 106 تاريخ : دوشنبه 26 دی 1401 ساعت: 12:54

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی را چگونه انجام دهیم؟ مدارس نمونه دولتی و مدارس تیزهوشان به دلیل ارائه امکانات آموزشی مختلف، برای دانش آموزان و والدین از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
اما با توجه به تقاضای بالایی که برای تحصیل در این مدارس وجود دارد، در صورتی دانش آموزان می توانند موفق به کسب قبولی شوند، که برنامه ریزی داشته باشند.

در حقیقت متقاضیان باید مطابق با یک برنامه اصولی که متناسب با نیازها و روحیات آن ها می باشد و بر اساس ساعات مطالعه مشخصی مطالعه کنند. در ادامه با مشاوران تحصیلی دانتل همراه شوید تا با جزئیات بیشتری از نحوه برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی آشنا شویم.

منبع: برنامه ریزی قبولی در آزمون تیزهوشان

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان

آزمون تیزهوشان و آزمون نمونه دولتی هر ساله و با هدف جذب دانش آموزان برای تحصیل در مدارس سمپاد در دو پایه هفتم و دهم و همینطور جذب دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم، برگزار می شود. این مدارس به دلیل برخورداری از امکانات آموزشی بالا، معلمان برتر و ... بستر مناسبی را برای تحصیل دانش آموزان با استعداد فراهم می کنند. 

به همین دلیل هر ساله شاهد رقابت سخت دانش آموزان در سراسر کشور برای راهیابی به مدارس تیزهوشان می باشیم. قبولی در مدارس متوسطه اول و دوم تیزهوشان و همینطور متوسطه دوم نمونه دولتی تبدیل به یک دغدغه برای دانش آموزان شده‌ است. اما دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در یکی از این مدارس هستند، باید اقدام به مطالعه همراه با یک برنامه ریزی اصولی نمایند. با استفاده از برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان، دانش آموزان می توانند از فرصتی که در اختیار دارند، حداکثر استفاده را داشته باشند. اینگونه برای مطالعه تمامی مباحث در آزمون، زمان کافی را اختصاص می دهند. 

مشاوران تحصیلی دانتل پس از بررسی شرایط دانش آموز و آموزش تکنیک های موثر در مدیریت زمان به دانش آموزان، راهنمای آن ها در زمینه برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی می باشند. از ویژگی های یک برنامه ریزی منسجم برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی، اختصاص زمان کافی برای مطالعه تمامی مباحث، مرور و جمع بندی است. 

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

با توجه به رقابت سنگینی که میان دانش آموزان در آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان وجود دارد، مطالعه برای هر یک از این دو آزمون، به موضوعی پر استرس تبدیل شده‌ است. اما تمامی متقاضیان می توانند با استفاده از یک برنامه ریزی اصولی و مسنجم، استرس خود را کاهش دهند تا بتوانند در هر یک از این دو آزمون پذیرفته‌ شوند. در ادامه به موثرترین راهکارها در زمینه برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی پرداخته‌ ایم.

 

برنامه ریزی بر اساس ویژگی های فردی

از موضوعات مهم در زمینه برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی، این است که ابتدا عادت ها و روش های مطالعه شخصی خودتان را بررسی کنید و سپس برنامه ریزی مطالعاتی را بر همان اساس بچینید. به عنوان مثال برخی دانش آموزان در صبح زود و برخی در شب بازدهی بالایی دارند و مطالب بیشتری را می آموزند. بنابراین به دور از اغراق و متناسب با ویژگی های خود باید اقدام به برنامه ریزی کنید. در مقاله زیر راهنما ثبت نام در آزمون تیزهوشان را شرح داده ایم. برای مطالعه بر روی زیر لینک کلیک کنید.

حتما بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان

 

تهیه یک دفتر برنامه ریزی قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی به این معنی است که شما به صورت کوتاه مدت و بلند مدت، جز به جر مراحلی که باید در هر بازه زمانی انجام دهید را بنویسید. بنابراین باید یک دفتر برنامه ریزی برای این کار تهیه کنید. سعی کنید ابتدا برنامه هفتگی و سپس برنامه روزانه خود را در این دفتر مشخص کنید. یادداشت کردن زمان شروع و پایان مطالعه هر درس، زمان مرتبط با تفریح، خواب و همینطور تست های حل شده‌ در هر درس در دفتر برنامه ریزی، در زمینه مدیریت بهتر زمان به شما کمک می کند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره پیرامون برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی با کارشناسان دانتل با شماره 91005066-021 در ارتباط باشید.

 

مطالعه درس هر روز در همان روز

در زمینه برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در نظر داشته باشید که باید زمان هایی را به مطالعه هر درس در همان روز اختصاص دهید. مطالبی که یاد می گیرید در حافظه کوتاه مدت شما ذخیره می شود. در صورتی که تا 24 ساعت تکرار نشود، بیش از 80 درصد آن فراموش می شود. بنابراین سعی کنید هر درس را در همان روزی که آموخته اید، مطالعه کنید و تمرین های مرتبط با آن را حل کنید.

 

خلاصه نویسی در برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان

خلاصه نویسی از مهم ترین موارد در زمینه برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی می باشد. چراکه مهم است در برنامه ریزی شما، زمانی برای مرور مطالب خوانده‌‌ شده‌‌ اختصاص داده‌ شود. بهتر است در هنگام مطالعه هر درس، خلاصه نویسی داشته باشید و نکات مهم را یادداشت کنید. اینگونه در زمان مرور، با اختصاص زمان کوتاهی می توانید مطالبی که خوانده‌ اید را مرور کنید.

 

تست زدن و کسب مهارت در این زمینه

فراموش نکنید برای اینکه به مهارت بالایی در پاسخگویی به سوالات برسید، بسیار مهم است که به اندازه کافی تمرین کرده باشید. با توجه به اینکه زمان کمی برای پاسخگویی به سوالات نمونه دولتی و تیزهوشان دارید، سعی کنید با حل کردن تست های مختلف و همینطور بررسی اشتباهات خود، ضمن یادگیری شیوه های تست زنی به مهارت کافی در این زمینه نیز برسید. اختصاص زمان کافی در برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی سبب می شود که سرعت عمل شما در پاسخ دادن به سوالات در جلسه آزمون نیز بیشتر شود.

 

مطالعه دروس با استراحت | قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

حتما در برنامه ریزی خود زمان هایی را برای استراحت اختصاص دهید. مطالعه دروس به صورت پشت سر هم و بدون وقفه شما را از درس خواندن دل زده‌ می کند. بنابراین سعی کنید بازه های زمانی کوتاهی را در زمان مطالعه خود برای استراحت اختصاص دهید. با توجه به استانی بودن ثبت نام مدارس نمونه دولتی توصیه می کنیم پیش از نام نویسی مقاله راهنما جامع زیر را حتما مطالعه نمایید.

حتما مطالعه شود: راهنما ثبت نام نمونه دولتی

 

مرور و جمع بندی در برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان

از مهم ترین مواردی که باید در برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در نظر بگیرید، مرور و جمع بندی است. در بازه های زمانی مشخصی که حجم زیادی از مطالب مختلف را مطالعه کرده اید و تعداد قابل توجهی تست را حل کرده اید، لازم است اقدام به مرور و جمع بندی نمایید. می توانید برای مرور و جمع بندی، ابتدا خلاصه نویسی های خود را مرور کنید. سپس از نمونه سوالات آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی در سال های گذشته حل کنید. 

 

مشاوره برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی از اهمیت بالایی برخوردار است. به طوری که بدون برنامه ریزی شما نمی توانید به مهارت کافی برای حل سوالات این دو آزمون مهم و حساس برسید.

از سویی دیگر توجه داشته باشید که رقابت میان دانش آموزان برای قبولی در هر یک از این دو آزمون بسیار زیاد است. زمانی شما موفق به کسب نتیجه قبولی خواهید شد که یک قدم از رقیبان خود جلو باشید. یک برنامه ریزی اصولی، منجسم و هوشمندانه در کنار یادگیری روش های تست زنی به منظور افزایش مهارت و تسلط در پاسخگویی به سوالات، منجر به موفقیت شما در این هر یک از این دو آزمون خواهد شد.

برای جلو افتادن‌ از رقیبان خود، توصیه می کنیم که از افرادی که در این زمینه‌ دارای اطلاعات کافی هستند، مشاوره‌ دریافت کنید. یک مشاوره با تجربه و آگاه، مواردی شامل نحوه مطالعه هر کدام از سرفصل های امتحانی نمونه دولتی و تیزهوشان، منابع مورد نیاز، اصول برنامه ریزی بر اساس ویژگی های فردی، نحوه خلاصه نویسی و نکته برداری، تکنیک های تست زنی صحیح هر درس، نحوه ارزیابی اشتباهات و بررسی تست ها و ... را به شما آموزش می دهد. نتیجه تمامی این موارد کسب قبولی در آزمون تیزهوشان و یا نمونه دولتی خواهد بود. 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل یاریگر شما عزیزان در زمینه برنامه ریزی برای قبولی در هر یک از این دو آزمون هستند. می توانید با برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی، این مسیر را با موفقیت پشت سر بگذارید. در صورتی که مایل هستید برای دریافت مشاوره تخصصی با مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره دانتل در ارتباط باشید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی دانتل تلفنی دانتل استفاده کنید. برای دریافت مشاوره می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

منبع: برنامه ریزی قبولی در آزمون تیزهوشان

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 26 دی 1401 ساعت: 12:51

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ در زمان دریافت کارت ممکن می باشد. تمامی داوطلبانی که در زمان‌های مقرر اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، موفق به تکمیل مراحل ثبت نام در سایت سازمان سنجش شده اند، بایستی در روزهای نزدیک به زمان برگزاری کنکور سراسری، کارت آزمون را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، از ملزومات شرکت در جلسه آزمون می‌باشد که داوطلبان بایستی در صورت وجود خطا در آن، نسبت به ویرایش اطلاعات مندرج این کارت اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 می‌پردازیم.

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

داوطلبانی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ متوجه خطایی در کارت‌خود می‌شوند اولین سوالی که دارند این است که آیا ویرایش تمامی خطاهای احتمالی از طریق لینک ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری موجود در سایت سازمان سنجش امکان پذیر است، در پاسخ باید گفت خیر.

کارت کنکور سراسری در تاریخ 25 دی ماه منتشر شد. داوطلبان از طریق لینکی که در ادامه مطلب قرار داده ایم می توانید آن را دریافت کنید.

داوطلبانی که در کارت کنکور سراسری 1402 خود متوجه خطاهایی در مواردی از جمله سری و سريال شناسنامه، محل تولد، محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم، محل اخذ مدرک ديپلم، وضعیت تحصيلی و اشتغال و سهميه شدند می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به رفع آن اقدام کنند. لازم است اشاره کنیم که برای رفع دیگر نواقص داوطلبان می‌توانند به باجه‌های رفع نقص کنکور سراسری و یا آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه نمایند.

 

 

 

زمانبندی ویرایش کارت 

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور سراسری در تاریخ 29 و 30 دی ماه برگزار خواهد شد و کارت آزمون نیز در تاریخ 5 تا 7 تیر ماه قابل دریافت خواهد. داوطلبان در این بازه زمانی می توانند نسبت به دریافت و تغیرر اطلاعات کارت آزمون سراسری اقدام کنند. 

زمان ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از 25 تا 29 دی ماه می باشد.

 

 

نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

همانطور که اشاره کردیم داوطلبان می‌توانند چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و کارت آزمون را دریافت نمایند. چنانچه داوطلبی در اطلاعات مندرج در کارت‌ورود به‌جلسه خود متوجه خطایی شد، بایستی طبق مراحل زیر نسبت به ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 آن اقدام کنند.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” مراجعه نمایید.

برای ورود به صحفه دریافت کارت آزمون بر روی لینک کلیک کنید 

2️⃣ بر روی گزینه ” سراسری ” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک کنند.

3️⃣ اگر در زمان دریافت کارت ورود به جلسه باشیم لینک مربوط به ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ – نوبت اول دی ماه ۱۴۰۱ ” فعال می‌باشد که داوطلبان بایستی بر روی آن کلیک نمایید.

4️⃣ در این صفحه چهار روش پیش روی داوطلبان است که بایستی یکی از این چهار روش را انتخاب و سپس با مشاهده کارت ورود به جلسه، نسبت به ویرایش آن اقدام کنند. این چهار روش به شرح موارد زیر می‌باشد:

        ✅ روش اول: شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه

        ✅ روش دوم: شماره پرونده، کد ملی و سریال شناسنامه

        ✅ روش سوم: شماره پرونده و شماره داوطلبی

        ✅ روش چهارم: شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه

5️⃣ در این مرحله برای رفع خطای کارت‌ورود به‌جلسه آزمون سراسری بایستی  گزینه ” ویرایش اطلاعات بر روی کارت صادر شده ” را انتخاب نمایند.

6️⃣ داوطلبان با انتخاب یکی از روش های فوق، به فرم ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور دسترسی می‌یابند که می‌توانند نسبت به تصحیح خطاهای شناسایی شده اقدام کرده و کارت ورود به جلسه با اطلاعات درست را دریافت کنند.

موارد قابل ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

داوطلبان پس از دریافت کارت آزمون باید تمامی مندرجات قید در آن را به صورت کامل بررسی کنند. در صورت مغایرت اطلاعات موجود بر روی کارت باید نسبت به ویرایش کارت ورود جلسه کنکور سراسری اقدام کنند. تصحیح اطلاعات کارت از ۳ طریق (سایت سنجش، باجه های رفع نقص کنکور و آموزش و پرورش) امکان پذیر می باشد. در ادامه شرح خواهیم داد در هر کدام از روش ها چه اطلاعاتی را می توان ویرایش کرد.

 

ویرایش از طریق سایت سازمان سنجش

در اولین روش داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، از طریق لینک ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ اطلاعات خود را ویرایش کنند. اطلاعات قابل ویرایش به شرح موارد زیر می‌باشد:

مشاوره تحصیلی دانتل...

ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 25 دی 1401 ساعت: 17:40

اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از طریق سایت پادا اعلام می شود. دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کرده‌اند. درصورت داشتن عملکرد مناسب در جلسه آزمون، پس از اعلام نتایج در لیست اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان قرار می گیرند. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده‌ از سوی سازمان استعدادهای درخشان هفتم و دهم، برای مشاهده نتایج آزمون خود به سایت پادا مراجعه کنند. در ادامه به جزئیات بیشتری از اسامی قبول شدگان تیزهوشان 1402 – 1403 اشاره کرده ایم.

اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آزمون تیزهوشان هر ساله در خرداد ماه برگزار می‌گردد و مقاضیان بسیاری نیز در آن شرکت می کنند تا موفق به تحصیل در مدارس سمپاد شوند. از میان متقاضیان بسیاری که در این آزمون شرکت می کنند، تعداد معدودی موفق به کسب تراز لازم و نمره قبولی جهت تحصیل در مدارس سمپاد می شوند.

دسته ای از دانش آموزان که موفق به کسب رتبه و تراز لازم می شوند در لیست اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ قرار می گیرند. در نهایت نیز اسامی پذیرفته شدگان در سایت پادا قرار می‌گیرد. دانش آموزان در زمان اعلام نتایج می‌توانند از قبولی وضعیت قبولی خود مطلع شوند.

توجه داشته باشید که اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 به صورت عمومی منتشر نمی شود. هر کدام از دانش آموزان باید با ورود به سایت پادا نتایج خود را مشاهده کنند.

زمان اعلام اسامی قبول شدگان تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

معمولا مطابق با روال سال های گذشته، آزمون تیزهوشان در خرداد ماه برگزار می شود. تقریبا یک الی دو ماه بعد از برگزاری آزمون نیز نتایج آن منتشر می گردد. در صورتی که در روند برگزاری این آزمون تغییراتی ایجاد نشود، اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان در اوایل مرداد ماه اعلام می گردد.

تاکنون زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 مشخص نشده است. اما احتمالا مشابه سال های گذشته در مرداد ماه اعلام شود.

 به محض اعلام زمان اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان برای سال جاری، تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

لازم است اشاره کنیم که به صورت همزمان با اعلام نتایح آزمون، نشانی دقیق دبیرستان‌های استعداد درخشان نیز برای ثبت نام پذیرفته‌ شدگان اطلاع رسانی می گردد. عدم مراجعه به موقع به دبیرستان‌های محل قبولی تا زمان بازگشایی مدارس، به منزله اعلام انصراف قطعی متقاضیان است. اینگونه ثبت نام آن ها نیز در مدرسه محل قبولی امکان پذیر نیست.

 

 

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم، می توانند در بازه زمانی مقرر به سایت پادا مراجعه کنند و با استفاده از نام کاربری، نتایج خود را دریافت و مطالعه کنند. در ادامه این مقاله به نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان‌ آزمون تیزهوشان پرداخته‌ ایم.

1️⃣ به سامانه پادا به نشانی اینترنتی ”  pada.medu.ir ”  مراجعه کنید. بر روی گزینه ” آموزشی ” کلیک کنید.

2️⃣ در صفحه اول ابتدا ” کد ملی دانش آموز ” و سپس ” رمز عبور پادا ” را وارد کنید. 

3️⃣ در صورتی که در موعد مقرر مراجعه کرده باشید، می توانید بر روی گزینه ” اعلام نتایج تیزهوشان ” کلیک نمایید.

4️⃣ در صفحه ای که نمایش داده‌ می شود، اطلاعات هویتی دانش آموز به همراه لینک دانلود “دریافت کارنامه” مشخص شده‌ است.

در صورتی که در دریافت نتایج آزمون تیزهوشان و اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان تیزهوشان مشکلی دارید. می توانید برای دریافت راهنمایی و یا اطلاع از نتایج آزمون خود، با مشاوران مرکز دانتل تماس بگیرید.

 

 

 

مشاوره اسامی پذیرفته شده تیزهوشان

نکته مهمی که در مورد اعلام نتایج آزمون تیزهوشان وجود دارد، این است که برای دانش آموزانی که جزو اسامی قبول شدگان تیزهوشان نیستند، کارنامه نیز منتشر می شود. اینگونه متقاضیان می توانند از جزئیات آزمون خود مطلع شوند. همینطور داوطلبانی که به نتایج خود اعتراض دارند، می توانند در بازه های زمانی مشخصی پس از اعلام اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان اعتراض خود را ثبت نمایند.

سازمان سمپاد به دانش آموزان متقاضی، این فرصت را داده‌ است تا در صورت اعتراض به نتیجه آزمون ورودی، درخواست اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند. چنانچه با مطالعه این مقاله پیرامون اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان سوالی دارید، می‌ توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره دانتل استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را از مشاوران دانتل دریافت کنید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اسامی قبول شدگان تیزهوشان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول 

 

اسامی قبول شدگان تیزهوشان از چه طریقی منتشر می شود؟

متقاضیان برای اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان باید به سایت پادا مراجعه کنند.

 

اسامی قبول‌شدگان تیزهوشان چه زمانی اعلام می گردد؟

اسامی معمولا پس از 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد.

 

آبا برای پذیرفته شدگان آزمون، کارنامه نیز منتشر می شود؟

خیر، کارنامه آزمون تیزهوشان فقط برای دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون نشده‌اند، منتشر می گردد.

منبع: اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 285 تاريخ : پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت: 17:32

نتایج نمونه دولتی تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ معمولا پس از یک ماه از برگزاری آزمون بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تهران برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoon.tehranedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران 1402 – 1403 ارائه کرده ایم.

نتایج آزمون نمونه دولتی تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی تهران به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج نمونه دولتی تهران آزمون نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید به سایت نمونه دولتی تهران ” azmoon.tehranedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تهران 1402 – 1403

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی تهران آزمون نهم به دهم نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

دانش آموزان و والدین گرامی برای اطلاع از زمان اعلام نتایج مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تهران azmoon.tehranedu.ir

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoon.tehranedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی تهران به نشانی اینترنتی ” azmoon.tehranedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر تهران سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ” کلیک کنید. 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” همراه با کد 5 رقمی در تصویر را وارد کنی

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج نمونه دولتی تهران آزمون نهم به دهم  ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

❌ مشاوره تحصیلی دانتل...

ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج نمونه دولتی تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت: 17:27

نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت “ azmoon.eamedu.ir “ مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی 1402 – 1403 ارائه کرده ایم.

نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام نمونه دولتی آذربایجان شرقی به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید به سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی azmoon.eamedu.ir ” “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی 1402 – 1403

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳  نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

دانش آموزان و والدین گرامی برای اطلاع از زمان اعلام نتایج مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoon.eamedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳  به نشانی اینترنتی ” azmoon.eamedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر آذربایجان شرقی سال تحصیلی ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ پس از ورود به صفحه مورد نظر، نقش و نام سازمان را دانش آموز و نام مدرسه وارد کنید. 

 

5️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

❌ مشاوره تحصیلی دانتل...

ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 134 تاريخ : پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت: 17:20

نتایج آزمون نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اردبیل برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” 217.219.153.218 ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند. می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اردبیل 1402 – 1403 ارائه کرده ایم.

نتایج آزمون نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام نمونه دولتی اردبیل به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اردبیل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید به سایت نمونه دولتی اردبیل ” 217.219.153.218 “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اردبیل 1402 – 1403

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

دانش آموزان و والدین گرامی برای اطلاع از زمان اعلام نتایج مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

 

پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند. می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج نمونه دولتی اردبیل 217.219.153.218

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی اردبیل به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” 217.219.153.218 “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی اردبیل به نشانی اینترنتی ” 217.219.153.218 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر اردبیل سال تحصیلی ” کلیک کنید. 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه مورد نظر، نقش و نام سازمان را دانش آموز و نام مدرسه وارد کنید. 

5️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی اردبیل ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

 

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر. باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید. همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی اردبیل 1402 – 1403 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند. در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی اردبیل نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی اردبیل نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” 217.219.153.218 “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می‌باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی اردبیل سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی اردبیل می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

 

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

 

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی 217.219.153.218 مراجعه کنند.

منبع: نتایج نمونه دولتی اردبیل

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت: 17:16

سایت ثبت نام دولتی اصفهان sanjesh.isfedu.ir می‌باشد و دانش آموزان این استان برای شرکت در آزمون ورودی نهم به دهم در زمان نام نویسی به سامانه مراجعه کنند. سامانه مدارس نمونه به صورت استانی می باشد. به این صورت که هر استان دارای یک سایت جداگانه جهت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون ورودی این مدارس می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بپردازیم.

منبع: سایت ثبت نام نمونه دولتی اصفهان

سایت ثبت نام نمونه دولتی اصفهان sanjesh.isfedu.ir

سایت ثبت نام نمونه دولتی اصفهان نهم به دهم sanjesh.isfedu.ir می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی اصفهان 1402 – 1403

زمان ثبت نام در سایت نمونه دولتی نهم به دهم اصفهان sanjesh.isfedu.ir به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

برای اطلاع از زمان ثبت نام نمونه دولتی کلیک کنید.

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

نحوه ثبت نام در سایت آزمون نمونه دولتی اصفهان

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

 

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

 

نهم به دهم

نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403 در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی اصفهان sanjesh.isfedu.ir مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر اصفهان سال تحصیلی 1402 – 1401 ” کلیک کنید.

3️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

4️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

5️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

 پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام نمونه دولتی
 

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی اصفهان

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی اصفهان sanjesh.isfedu.ir تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان برگزاری نمونه دولتی هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سایت همگام با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

 

زمان و سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی اصفهان sanjesh.isfedu.ir نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون، نتایج نمونه دولتی از طریق سایت به صورت استانی منتشر می گردد.

 

نحوه دریافت نتایج آزمون

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی اصفهان و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ sanjesh.isfedu.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر اصفهان سال تحصیلی 1402 – 1403 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

 

برای مشاهده تمامی سایت‌های استانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

بخوانید: سایت ثبت نام نمونه دولتی 

 

 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی اصفهان

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی اصفهان sanjesh.isfedu.ir ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

 

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی اصفهان کدام سایت است؟

سامانه آزمون نمونه دولتی اصفهان sanjesh.isfedu.ir می باشد. 

 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

 

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

منبع: سایت ثبت نام نمونه دولتی اصفهان

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : سایت ثبت نام نمونه دولتی اصفهان, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 114 تاريخ : پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت: 17:08

نتایج کنکور سراسری 1402 در دو مرحله شامل نتایج اولیه و نتایج نهایی منتشر می گردد. با توجه به اینکه کنکور سراسری در دو مرحله برگزار می شود، نتیجه اولیه کنکور سراسری 1402 دی ماه در نیمه دوم اسفند ماه و نتیجه اولیه کنکور سراسری تیرماه نیز در نیمه دوم مرداد ماه اعلام می گردد. در ادامه نتایج نهایی‌ کنکور سراسری در شهریور ماه اعلام می شود. در ادامه این مقاله از سایت دانتل قصد داریم به نتایج کنکور سراسری 1402 بپردازیم.

اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲

پس از برگزاری آزمون سراسری 1402 متقاضیان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” از نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲ مطلع شوند. مطابق رول سال‌های گذشته کنکور سراسری، نتایج در طی دو مرحله منتشر شده‌ و در اختیار داوطلبان کنکور سراسری قرار می گیرد. در سال 1402 با توجه به اینکه کنکور سراسری در دو نوبت در بازه های زمانی تیر و دی ماه برگزار می شود، بدیهی است که نتایج اولیه کنکور نیز در دو نوبت اعلام گردد.

اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری نیز پس از ماه از انتخاب‌رشته منتشر و کارنامه در سایت سازمان سنجش قابل دسترس می باشد. داوطلبانی که در کدرشته محل دانشگاه آزاد را انتخاب کرده‌اند برای مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند. 

در ادامه قصد داریم با توجه به تغییراتی که در روند برگزاری آزمون سراسری اعمال شده‌ است، به زمان و نحوه اعلام نتایج کنکور سراسری 1402 در هر یک از دو نوبت برگزاری آزمون در دی و تیرماه بپردازیم.

 

 

زمان اعلام نتایج کنکور نوبت اول بهمن ماه 1402

کنکور سراسری 1402 دوبار در سال برگزار می گردد. نوبت اول کنکور سراسری 1402 در دی ماه 1401 است. داوطلبانی که در آزمون سراسری دی ماه شرکت کرده اند، می توانند در نیمه دوم اسفند ماه از نتایج کنکور سراسری خود مطلع شوند. 

نتایج اولیه نوبت دوم کنکور سراسری در نیمه دوم اسفند ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

این دسته از داوطلبان پس شرکت در جلسه کنکور سراسری، می توانند در بازه زمانی کارنامه اولیه خود را دریافت کنند. با اعلام نتایج اولیه، متقاضیان می‌توانند از رتبه و تراز علمی خود مطلع گردند. در صورت مجاز شدن برای انتخاب‌رشته، اقدام به تکمیل مرحله انتخاب‌رشته و الویت بندی کدرشته محل‌های مورد علاقه خود نمایند.

انتخاب‌رشته داوطلبان کنکور سراسری و شرکت کنندگان در جلسه آزمون دی ماه، همزمان با انتخاب‌رشته شرکت کنندگان در جلسه آزمون تیرماه، در مرداد سال 1402 انجام می شود.

تمامی داوطلبانی که مطابق با کارنامه اولیه کنکور، مجاز به انتخاب‌رشته در هر یک از دوره‌های دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد شده‌اند. باید فرم انتخاب‌رشته دانشگاه های سراسری خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org” تکمیل کنند. همینطور متقاضیان انتخاب‌رشته در دانشگاه آزاد نیز باید فرم انتخاب‌رشته دانشگاه آزاد خود را در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی “azmoon.org ” تکمیل نمایند. 

زمان اعلام نتایج کنکور نوبت دوم تیر ماه ۱۴۰۲

سازمان سنجش آموزش کشور پس از برگزاری کنکور سراسری 1402 در تیرماه، اقدام به تصحیح پاسخ برگ های تمامی شرکت کنندگان در این آزمون می نماید. پس از یک بازه زمانی کوتاه، نتایج اولیه در قالب یک کارنامه برای متقاضیان دانشگاه سراسری و آزاد در سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org  منتشر می گردد.

نتایج اولیه نوبت دوم کنکور سراسری در نیمه دوم مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

تمامی شرکت کنندگان در یکی از رشته‌های ریاضی، انسانی، تجربی، هنر و زبان، می‌توانند همزمان با انتشار نتایج کنکور سراسری به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. پس از وارد کردن اطلاعات کارنامه اولیه کنکور سراسری 1402 خود را دریافت و مشاهده نمایند. کارنامه اولیه کنکور سراسری در بردارنده اطلاعات مهمی شامل رتبه، نمره آزمون، درصد های قبولی در هر درس و … است.

پس از اعلام نتایج اولیه‌ متقاضیان می توانند وارد مرحله انتخاب رشته‌ شوند. با توجه به اهمیت اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه، در صورت مشخص شدن تاریخ دقیق، زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در هر نوبت دی و تیرماه را در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

متقاضیان علاقه مند دانشگاه آزاد، چنانچه به کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد دسترسی داشته باشند، با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir مراحل انتخاب رشته خود را انجام دهند و در نهایت نیز نتیجه نهایی را از این سایت دریافت کنند.
 

نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 1402

چنانچه در زمان دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۲ قرار داشته باشیم و قصد دارید نتیجه اولیه خود را دریافت کنید، کافی است طبق مراحل زیر عمل کنید.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی سمت راست، بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک نمایید.

3️⃣ بر روی لینک فعال “ کارنامه اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ ” کلیک کنید.

4️⃣ در این مرحله برای دریافت نتایج کنکور 1402 سه روش پیش روی شما می باشد:

  • روش اول: شماره داوطلبی، شماره شناسنامه، سال تولد
  • روش دوم: شماره پرونده، کدرهگیری، شماره شناسنامه
  • روش سوم: شماره پرونده، شماره سریال، شماره شناسنامه

5️⃣ با انتخاب هر یک از روش‌های ورود به سامانه اعلام نتیجه و درج اطلاعات لازم در محل مورد نظر، داوطلب وارد سامانه خواهد شد. با ورود به سامانه اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ، کارنامه کنکور در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که رتبه، تراز و وضعیت مجاز به انتخاب رشته آنان را مشخص می‌کند.

تحلیل صحیح کارنامه اولیه، به الویت‌ بندی اصولی کد رشته‌ محل های انتخابی کمک می کند. اینگونه داوطلبان می توانند انتخاب رشته‌ ای دقیق و بی عیب و نقص داشته باشند. بنابراین توصیه می کنیم که به رتبه و ترازی که در کارنامه شما درج شده‌ است، توجه کنید. ضمن اینکه برای جلوگیری از اشتباهات رایج در انتخاب رشته‌ کنکور سراسری، به تمامی فاکتورها شامل علاقه، مسافت، هیئت علمی دانشگاه، شهریه دانشگاه ها و … توجه داشته باشید.
 

رفع مشکل با عنوان داوطلب یافت نشد

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در هر یک از دو نوبت دی و تیرماه، برخی از داوطلبان در ساعات اولیه به سایت سنجش مراجعه می کنند. در ابتدا ممکن است به دلیل شلوغی سرور، برخی متقاضیان با عنوان “داوطلب یافت نشد” مواجه شوند.

در صورتی که در کنکور سراسری ثبت نام کرده‌‌اید و اطلاعات خود را نیز به طور دقیق وارد نموده‌اید، نگران نباشید. این مشکل تنها به دلیل شلوغی سایت ایجاد شده‌ است. چند ساعت بعد مجدد امتحان کنید و نتایج خود را از طریق سایت سنجش دریافت نمایید.

 

ورود به مرحله انتخاب‌رشته

پس از اینکه نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲ را از سایت سازمان سنجش دریافت کردید و مجاز به انتخاب رشته کنکور در دوره های مختلف دانشگاه سراسری می باشید، که وارد مرحله مهم و حساس انتخاب رشته شوید. انتخاب‌رشته در هر کدام از زیرگروه های آزمایشی که برای دانشگاه های سراسری شامل دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی و پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

بهتر است برای الویت بندی انتخاب‌های خود از کمک یک مشاور با تجربه نیز بهره مند شوید. چراکه این فرصت یکبار در اختیار شما قرار می گیرد. اگر اشتباه کوچکی انجام دهید. ممکن است از نتیجه رضایت نداشته باشید. برای مطالعه راهنما کامل انتخاب‌رشته مقاله زیر را مطالعه کنید.

بخوانید: راهنما انتخاب رشته

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل چندین سال در زمینه مشاوره تحصیلی در حال فعالیت و دارای تجربه در زمینه انتخاب‌رشته هستند. از طرفی دریافت مشاوره از مشاوران این مرکز به صورت تلفنی می باشد و شما می توانید در کمترین زمان و با صرفه جویی در زمان و هزینه از مشاوره انتخاب رشته مشاوران این مرکز بهره مند شوید.

 

اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری ۱۴۰۲

سازمان سنجش آموزش کشور تا کنون پیرامون زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 1402 اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما با توجه به روال سال های گذشته پیش بینی می شود نتیجه در شهریور ماه اعلام شود. به محض دریافت اخبار جدید پیرامون زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲ زمان دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تاکنون زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۲ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 1402

اگر در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری شرکت کرده اید و پس از گذشته یک بازه زمانی تقریبا یک ماهه نتایج انتخاب رشته اعلام شده است، می توانید طبق مراحل زیر عمل کنید.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ بر روی گزینه ” سراسری ” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک نمایید.

3️⃣ بر روی لینک فعال “ نتایج نهایی انتخاب‌رشته آزمون سراسری و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

4️⃣ در این مرحله داوطلبان با دو روش می‌توانند نتایج نهایی کنکور سراسری خود را دریافت کنید:

        ✅اول:‌ داوطلبان باید شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

        ✅دوم: شماره پرونده و شماره شناسنامه

5️⃣ توجه داشته باشید که در زمان دریافت نتایج نهایی کنکور سراسری 1402 کارنامه ای برای شما نمایش داده نخواهد شد و چنانچه در کد رشته محلی پذیرفته شده باشید، می توانید در یک ستون کد رشته محل پذیرفته شده و در ستون دوم عنوان رشته، دوره قبولی و محل قبولی خود و چنانجه در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشده باشید می توانید کلمه مردود را مشاهده کنید.

 

برای دریافت نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانید به سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.iau.ac.ir ” مراجعه کنید.
 

اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲

داوطلبان پس از دریافت نتایج در صورت اعتراض به کارنامه خود می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اعتراض به نتایج کنکور سراسری 1402 را ثبت کنند. سازمان سنجش این امکان را فراهم نموده تا همه داوطلبان امکان اعتراض به نتیجه را داشته باشند. شام داوطلبان گرامی چناچه پس از مشاهده کارنامه خود به آن اعتراض دارید می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید تا از زمان و نحوه ثبت اعتراض مطلع شوید.

داوطلبان از دو روش می توانند اعتراض خود را ثبت کنند. در روش اول از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش داوطلبان ابتدا در آن عضو و در زمان اعتراض به نتیجه می توانند اعتراض خود را ثبت کنند. در روش دوم داوطلبان از طریق سایت darkhast.sanjesh.org ثبت نام کرده و پس از دریافت رمز عبور از طریق پیامک می توانند تصویر درخواست خود را در سامانه بارگزاری کنند و اعتراض به نتایج کنکور را ثبت کنند. برا دریافت پاسخ باید به سایت rahgiri.sanjesh.org مراجعه کنند.

 

مشاوره انتخاب‌رشته کنکور ۱۴۰۲

همانطور که اشاره کرده ایم، شما داوطلبان عزیز کنکور سراسری 1402 برای دریافت نتایج کنکور سراسری به اطلاعات ثبت نامی خود نیز نیاز دارید، چنانچه اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده اید، می توانید جهت بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خود از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنید.

تمامی داوطلبانی که در انتخاب رشته‌ کنکور سراسری شرکت کرده‌ اند، چند روز پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1402 می توانند کارنامه نهایی خود را دریافت کنند. در کارنامه نهایی جایگاه داوطلب در تمامی رشته‌ های انتخابی نسبت به دیگر داوطلبان مشخص شده‌ است. اینگونه با مشخص شدن رتبه داوطلب نسبت به آخرین رتبه پذیرفته‌ شده‌ در سهمیه آزاد، وضعیت قبولی او در دیگر انتخاب هایش نیز مشخص می گردد.

در واقع کارنامه نهایی و یا کارنامه سبز، یک فرصت دوباره را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. اینگونه متقاضیانی که از کد رشته‌ محل قبولی خود رضایت ندارند، می توانند درخواست خود را برای بررسی الویت های بعدی و یا تغییر دوره‌ قبولی خود از طریق درخواست اشتباه در انتخاب‌ رشته‌ در سایت سنجش ثیت نمایند.

داوطلبان گرامی چنانچه در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری قبول نشده بودید و یا از رشته قبولی خود راضی نیستید، می توانید شانس خود را در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری امتحان کنید. چنانچه پیرامون انتخاب رشته کنکور سراسری سوالی دارید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

 

نتیجه کنکور سراسری برای تمامی متقاضیان در چند مرحله و از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

نتیجه آزمون سراسری در دو مرحله و از طریق سایت سنجش به نشانی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد.

 

آیا نتایج اولیه کنکور سراسری 1402 برای نوبت اول و نوبت دوم به صورت مجزا اعلام می شود ؟

بله، نتایج اولیه در آزمون نوبت دی ماه در نیمه اسفند و در نوبت تیرماه در نیمه مرداد ماه اعلام می شود.

 

نحوه دریافت نتیجه نهایی کنکور سراسری به چه صورت است؟

نتایج نهایی در شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است که در متن مقاله به راهنمای تصویری آن را شرح داده ایم.

منبع: نتایج کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت: 1:30

نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان غربی برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” snj.awaedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی 1402 – 1043 ارائه کرده ایم.

نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان غربی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید به سایت نمونه دولتی آذربایجان غربی ” snj.awaedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان غربی 1402 – 1403

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” snj.awaedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” snj.awaedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان غربی به نشانی اینترنتی ” snj.awaedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر آذربایجان غربی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ پس از ورود به صفحه مورد نظر، نقش و نام سازمان را دانش آموز و نام مدرسه وارد کنید. 

 

5️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

❌ مشاوره تحصیلی دانتل...

ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 97 تاريخ : پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت: 1:28

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پس از اعلام نتایج این آزمون امکان پذیر می باشد. طبق روال هر سال، پس از اعلام نتایج، برای داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی نشده اند، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه عدم قبولی صادر می شود و داوطلبان می توانند با توجه به این کارنامه در صورت داشتن اعتراض، درخواست خود را در سایت نمونه دولتی استان محل زندگی خود ثبت کنند. در صورتی که می خواهید از زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 مطلع گردید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آزمون نمونه دولتی به منظور ورود دانش آموزان به مقطع دهم این مدارس برگزار می شود و متقاضیان باید در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کنند. دانش آموزان پایه نهم که در آزمون ورودی شرکت کرده اند، می توانند پس از مدت زمان کوتاهی، نتایج آزمون خود را دریافت کنند تا از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع شوند. 

پس از اعلام نتایج، متقاضیان می توانند با مشاهده تراز اکتسابی خود، از قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع شوند و در صورت تمایل نسبت به آن اعتراض خود را ثبت نمایند. به دلیل اهمیت بالای نتایج و همینطور ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی برای والدین گرامی و دانش آموزان عزیز در ادامه قصد داریم به زمان و نحوه ثبت درخواست اعتراض بپردازیم.

 

 

زمان ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی 1402 – 1403

دسته ای از شرکت کنندگان در آزمون که نسبت به صحت نتیجه آزمون خود تردید دارند، می توانند از طریق سایت نمونه‌دولتی استانی، اقدام به ثبت درخواست اعتزاض به نتایج آزمون خود نمایند.

ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بلافاصله پس از اعلام نتایج هر استان، امکان پذیر است. از آنجایی که نتایج آزمون نمونه دولتی در استان های مختلف در بازه های زمانی متفاوتی اعلام می شود، به همین دلیل لازم است هر متقاضی متناسب با بازه زمانی اعلام شده از طریق سایت نمونه دولتی استان محل سکونت خود اقدام نماید.

تاکنون زمان ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی 1402 – 1403 مشخص نشده است و به محض مشخص شدن در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم است اشاره کنیم که یک هفته پس از اعلام نتایج، برای شرکت کنندگان در جلسه آزمون، کارنامه‌ای تحت عنوان کارنامه عدم قبولی برای پذیرفته نشدگان در این آزمون منتشر می‌شود. در این کارنامه ضمن اشاره به تعداد پاسخ های صحیح و غلط، به نمره کسب شده دانش آموز در هر درس نیز اشاره شده است و امتیاز داوطلب به همراه امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضای او درج گردیده است. در صورتی که فرد پس از بررسی کارنامه خود، نسبت به مواردی که در آن درج شده است اعتراض داشته باشد، می تواند نسبت به ثبت درخواست اعتراض نتایج نمونه دولتی نهم به دهم اقدام نماید.

 

 

سایت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

همانطور که اشاره کردیم، داوطلبانی که به مندرجات کارنامه عدم قبولی اعتراض دارند و از نمرات خود راضی نیستند، می توانند به سایت ثبت نام نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کنند و پس از وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود، درخواستاعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خود را از طریق لینک فعال شده در سایت مربوطه، تکمیل نمایند.

به منظور راهنمایی شرکت کنندگان برای ورود به سایت استانی مورد نظر جهت ثبت درخواست به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403 بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

  1. استان آذربایجان شرقی :    namatest.ir
  2. استان آذربایجان غربی :    snj.awaedu.ir
  3. استان اردبیل :    217.219.153.218
  4. استان اصفهان :    sanjesh.isfedu.ir
  5. استان البرز :    sanjesh.alborzedu.ir
  6. استان ایلام :    ilam.natije.ir
  7. استان بوشهر :    buedu.ir
  8. استان تهران :    azmoon.tehranedu.ir
  9. شهرستان های تهران :    sanjesh.teo.ir
  10. استان چهارمحال و بختیاری :    sanjesh.chbedu.ir
  11. استان خراسان جنوبی :    azmoon.skedu.ir
  12. استان خراسان رضوی :    nemone.razavi.medu.ir
  13. استان خراسان شمالی :    azmoon.nkhedu.ir
  14. استان خوزستان :    azmoon.khouzedu.ir
  15. استان زنجان :    sabtenam.zanjanedu.ir
  16. استان سمنان :    sanjesh.semedu.ir
  17. استان سیستان و بلوچستان :    78.38.114.105
  18. استان فارس :    sanjesh.farsedu.ir
  19. استان قزوین :    nemooneh.qazvinedu.ir
  20. استان قم :    asazmoon.qomedu.ir
  21. استان کردستان :    azmoon-kurd.medu.ir
  22. استان کرمان :    sanjesh.kermanedu.ir
  23. استان کرمانشاه :    azmoonkedu.ir
  24. استان کهگیلویه و بویراحمد :    azmoon.kbedu.ir
  25. استان گلستان :    nemooneh.goledu.ir
  26. استان گیلان :    sanjesh.giledu.ir
  27. استان لرستان :    lorestan.examtest.ir
  28. استان مازندران :   mazazmoon.medu.ir
  29. استان مرکزی :    markazi.natije.ir
  30. استان هرمزگان :  10.187.50.22
  31. استان همدان :  hamedan.natije.ir
  32. استان یزد : result.yazdedu.ir

موارد مجاز جهت اعتراض به نتایج نمونه دولتی 1402 – 1403

داوطلبان باید در نظر داشته باشند که زمانی به درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ آن ها رسیدگی خواهد شد که برای ثبت درخواست خود دلایل منطقی و قابل قبولی داشته باشند. از مواردی که که متقاضیان می توانند نسبت به آن اعتراض کنند و توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅مطابقت نداشتن تعداد سوالات صحیح، غلط و بی پاسخ با توجه به پاسخ کلیدی منتشر شده 

✅اعمال نشدن قانون مرتبط با سهمیه پذیرش داوطلبان دوقلو

✅بروز اشتباه در محاسبه تراز و نمره کل آزمون

✅مطابقت نداشتن اولویت های ثبت شده در کارنامه با برگه ثبت نامی دانش آموز

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی 

پس از اعلام نتایج، لینک مرتبط با ثبت اعتراض در سامانه مربوطه فعال می شود و داوطلبان می توانند بر اساس آنچه که در این مقاله از سایت دانتل ارائه کردیم، درخواست اعتراض خود را ثبت نمایند.

معمولا پس از یک بازه زمانی ده روزه الی دو هفته ای از ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی جواب از طریق سایت اعلام استانی منتشر می شود. درصورتی که با درخواست شرکت کننده، موافقت شده باشد، کارنامه جدیدی برای او صادر می گردد.

زمان اعلام نتایج، دسته ای از داوطلبان به عنوان داوطلبان ذخیره اعلام می شوند. در صورتی که ظرفیت مدارس نمونه‌دولتی تکمیل نشود، تعدادی از دانش آموزان که در لیست ذخیره قرار دارند، می توانند از این ظرفیت های خالی استفاده کنند و وارد مدارس نمونه دولتی شوند.

چنانچه پیرامون اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ سوالاتی دارید، می توانید پاسخ آن ها را از  مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل دریافت کنید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نمونه دولتی 1402 – 1403 با پاسخنامه می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

 

متقاضیان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید به کدام سامانه مراجعه کنند؟

متقاضیان برای ثبت درخواست اعتراض باید به سایت استان محل زندگی خود مراجعه کنند.

 

ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون در چه تاریخی امکان پذیر است؟

بر اساس رویه سال های گذشته، ثبت درخواست اعتراض چند روز پس از اعلام نتایج این آزمون امکان پذیر می باشد.

 

نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون چگونه است؟

متقاضیان باید به سایت ثبت نام و اعلام نتایج استان محل زندگی خود مراجعه کنند و سپس فرم درخواست تجدید نظر آزمون را تکمیل کنند.

منبع: اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 97 تاريخ : پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت: 1:24

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سایت آموزش و پرورش هر استان منتشر می شود. تمامی داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی شرکت کرده اند، برای اطلاع از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود، باید در بازه های زمانی اعلام شده به سایت استانی خود که در ادامه مقاله به معرفی آن ها پرداخته ایم، مراجعه کنند. پذیرفته شدگان مجاز خواهند بود که با در دست داشتن مدارک لازم، برای ثبت نام حضوری در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند. در ادامه به زمان و نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 پرداخته ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی

نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آزمون نهم به دهم برای ورود متقاضیان به پایه دهم مدارس نمونه‌دولتی برگزار می شود. پس از برگزاری آزمون متقاضیان پس از یک بازه زمانی دو هفته ای، می توانند به سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ استان محل زندگی خود مراجعه کنند و به صورت اینترنتی نتایج آزمونرا دریافت کنند. 

با اینکه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود، اما اعلام نتایج آن در زمانبندی های متفاوتی صورت می گیرد. 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403

به طور کلی نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بعد از یک بازه زمانی ده روزه و یا دو هفته ای از برگزاری آزمون برای تمامی استان ها اعلام می شود. پس از اعلام نتایج آزمون دانش آموزانی که نام آن ها در میان اسامی پذیرفته شدگان است، مجاز هستند که برای ثبت نام حضوری در مدرسه محل قبولی اقدام کنند. 

همانطور که گفته شد، بر خلاف زمان ثبت نام آزمون و تاریخ برگزاری این آزمون که برای تمامی استان ها یکسان و هماهنگ است، معمولا زمان اعلام نتایج برای تمامی استان ها یکسان نیست و با اختلاف چند روزه از یکدیگر اعلام می گردد. از همین رو در ادامه جدولی را آورده ایم که نشان دهنده زمان اعلام نتایج نمونه دولتی در استان های سراسر کشور می باشد.

استان مورد نظرزمان اعلام نتایج
استان آذربایجان شرقیتاکنون اعلام نشده است.
استان آذربایجان غربیتاکنون اعلام نشده است.
استان  اردبیلتاکنون اعلام نشده است.
استان اصفهانتاکنون اعلام نشده است.
استان البرزتاکنون اعلام نشده است.
استان ایلامتاکنون اعلام نشده است.
استان بوشهرتاکنون اعلام نشده است.
استان تهرانتاکنون اعلام نشده است.
شهرستان های تهرانتاکنون اعلام نشده است.
استان چهارمحال و بختیاریتاکنون اعلام نشده است.
استان خراسان جنوبیتاکنون اعلام نشده است.
استان  خراسان رضویتاکنون اعلام نشده است.
استان خراسان شمالیتاکنون اعلام نشده است.
استان خوزستانتاکنون اعلام نشده است.
استان زنجانتاکنون اعلام نشده است.
استان سمنانتاکنون اعلام نشده است.
استان سیستان و بلوچستانتاکنون اعلام نشده است.
نتایج آزمون نمونه دولتی استان فارستاکنون اعلام نشده است.
استان قزوینتاکنون اعلام نشده است.
استان قمتاکنون اعلام نشده است.
استان کردستانتاکنون اعلام نشده است.
استان کرمانتاکنون اعلام نشده است.
استان کرمانشاهتاکنون اعلام نشده است.
استان کهگیلویه و بویراحمدتاکنون اعلام نشده است.
استان گلستانتاکنون اعلام نشده است.
استان گیلانتاکنون اعلام نشده است.
استان لرستانتاکنون اعلام نشده است.
استان مازندرانتاکنون اعلام نشده است.
استان مرکزیتاکنون اعلام نشده است.
استان هرمزگانتاکنون اعلام نشده است.
استان همدانتاکنون اعلام نشده است.
استان یزدتاکنون اعلام نشده است.

در نظر داشته باشید که نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403 برای تمامی استان ها حداکثر تا تاریخ 15 شهریور ماه اعلام می شود تا پذیرفته شدگان بتوانند در مدارس قبولی نام نویسی کنند.

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

به منظور سهولت دسترسی دانش آموزان به سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم استان محل سکونت، در این قسمت آدرس سامانه اعلام نتیجه همه استان ها را قرار داده ایم. برای دریافت نتیجه کافی بر روی لینک درج شده در مقابل استان محل زندگی خود کلیک کنید. مطابق مراحل گفته شده در قسمت فوق، نتیجه را دریافت نمایید.

  1. سایت ثبت نام نمونه دولتی آذربایجان شرقی :    namatest ir
  2. سایت ثبت نام نمونه دولتی آذربایجان غربی :    snj.awaedu.ir
  3. سایت ثبت نام نمونه دولتی اردبیل :    217.219.153.218
  4. سایت ثبت نام نمونه دولتی اصفهان :    sanjesh.isfedu.ir
  5. سایت ثبت نام نمونه دولتی البرز :    sanjesh.alborzedu.ir
  6. سایت ثبت نام نمونه دولتی ایلام :    ilam.natije.ir
  7. سایت ثبت نام نمونه دولتی بوشهر :    buedu.ir
  8. سایت ثبت نام نمونه دولتی تهران :    azmoon.tehranedu.ir
  9. سایت ثبت نام نمونه دولتی شهرستان های تهران :    sanjesh.teo.ir
  10. سایت ثبت نام نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری :    sanjesh.chbedu.ir
  11. سایت ثبت نام نمونه دولتی خراسان جنوبی :    azmoon.skedu.ir
  12. سایت ثبت نام نمونه دولتی خراسان رضوی :    nemone.razavi.medu.ir
  13. سایت ثبت نام نمونه دولتی خراسان شمالی :    azmoon.nkhedu.ir
  14. سایت ثبت نام نمونه دولتی خوزستان :    azmoon.khouzedu.ir
  15. سایت ثبت نام نمونه دولتی زنجان :    sabtenam.zanjanedu.ir
  16. سایت ثبت نام نمونه دولتی سمنان :    sanjesh.semedu.ir
  17. سایت ثبت نام نمونه دولتی سیستان و بلوچستان :    78.38.114.105
  18. سایت ثبت نام نمونه دولتی فارس :    sanjesh.farsedu.ir
  19. سایت ثبت نام نمونه دولتی قزوین :    nemooneh.qazvinedu.ir
  20. سایت ثبت نام نمونه دولتی قم :    asazmoon.qomedu.ir
  21. سایت ثبت نام نمونه دولتی کردستان :    azmoon-kurd.medu.ir
  22. سایت ثبت نام نمونه دولتی کرمان :    sanjesh.kermanedu.ir
  23. سایت ثبت نام نمونه دولتی کرمانشاه :    azmoonkedu.ir
  24. سایت ثبت نام نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد :    azmoon.kbedu.ir
  25. سایت ثبت نام نمونه دولتی گلستان :    nemooneh.goledu.ir
  26. سایت ثبت نام نمونه دولتی گیلان :    sanjesh.giledu.ir
  27. سایت ثبت نام نمونه دولتی لرستان :    lorestan.examtest.ir
  28. سایت ثبت نام نمونه دولتی مازندران :   mazazmoon.medu.ir
  29. سایت ثبت نام نمونه دولتی مرکزی :    markazi.natije.ir
  30. سایت ثبت نام نمونه دولتی هرمزگان :  10.187.50.22
  31. سایت ثبت نام نمونه دولتی همدان :  hamedan.natije.ir
  32. سایت ثبت نام نمونه دولتی یزد : result.yazdedu.ir

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 

پیش تر اشاره کردیم که نتایح آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از طریق سایت‌های استانی منتشر می گردد. بنابراین برای دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403 باید به سایت اختصاصی اداره آموزش و پرورش هر استان مراجعه کنید. بدیهی است مراحل دریافت نتیجه از طریق هر کدام از سایت های استانی با یکدیگر متفاوت خواهد بود اما به طور کلی شامل مراحل زیر است :

1️⃣ به سایت نمونه دولتی پایه نهم به دهم، استان محل زندگی خود مراجعه کنید.

2️⃣ به منظور ورود به پرتال شخصی داوطلب لازم است که اطلاعات خواسته شده شامل کد رهگیری، رمز عبور همگام، کد ملی و یا دیگر موارد درج شده در سایت نتایج را وارد نمایید. 

3️⃣ از گزینه های موجود در منوی اصلی سامانه، بر روی لینک فعال ” دریافت نتایج آزمون نهم به دهم مدارس نمونه دولتی نهم ” کلید کنید. (این لینک در زمان اعلام نتیجه مرتبط با هر استان در سایت مربوطه فعال خواهد شد.)

4️⃣ کارنامه خود را دریافت و مطالعه کنید تا از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع گردید. در صورتی که دانش آموز نمره قابل قبولی را برای ورود به مدارس نمونه دولتی کسب کرده باشد، در کارنامه او عبارت “پذیرفته شده” درج شده است.

 

 

 

اسامی پذیرفته شدگان و رد شدگان 

در صورتی که در آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم شرکت کرده اید، لازم است برای دریافت نتایج این آزمون به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • برای تمامی دانش آموزانی که در آزمون نمونه‌دولتی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه ای منتشر می شود که در بر دارنده تعداد پاسخ های صحیح و غلط و همینطور نمره کسب شده در هر درس می باشد. در کارنامه نمونه دولتی تراز داوطلب در کنار تراز آخرین فرد قبول شده نیز آورده شده است که متقاضی می تواند آن ها را با یکدیگر مقایسه کند.
  • داوطلبانی که در یک مدرسه پذیرفته می شوند، مجاز هستند فقط در همان مدرسه ثبت نام کنند. ثبت نام در دیگر مدارس نمونه دولتی و یا درخواست برای انتقالی و جا به جایی پس از قبولی ممنوع است.
  • پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اسامی برخی از داوطلبان به عنوان ذخیره اعلام می گردد. در صورتی که ظرفیت مدارس نمونه‌دولتی تکمیل نشود، پر کردن ظرفیت های خالی با ثبت نام دانش آموزان ذخیره صورت می گیرد. برای مطالعه مقاله لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی کلیک کنید.
  • چنانچه یکی از دانش آموزان دو قلو یا چند قلو در آزمون نمونه‌دولتی پذیرفته شود، دیگری می تواند با کسب 80 درصد نمره قبولی در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر نام نویسی کند.
 

ثبت اعتراض به به جواب آزمون

برای داوطلبانی که موفق به کسب نتیجه قبولی نشده اند و یا در لیست ذخیره قرار گرفته اند، فرصتی برای اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در نظر گرفته شده است تا از این طریق دانش آموزانی که به کارنامه خود اعتراض دارند، بتوانند درخواست خود را ثبت کنند.

زمان اعتراض به نتایج آزمون به صورت جداگانه برای هر استان و از طریق سایت های مربوطه اعلام می شود. برای ثبت درخواست اعتراض لازم است همانند مرحله دریافت نتایج به سایت اختصاصی مدارس نمونه‌دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کنید. معمولا زمان اعتراض پس از اعلام نتایج در هر استان است. 

 

 

 

مشاوره نتایج آزمون 

در صورتی که پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید، می توانید پس از دریافت نتایج با در دست داشتن مدارک لازم به مدرسه نمونه‌دولتی محل قبولی مراجعه کنید و مراحل نام نویسی خود را در مدرسه جدید طی کنید. فراموش نکنید حداکثر باید در یک بازه زمانی ده روزه جهت ثبت نام اقدام کنید در غیراینصورت عدم مراجعه داوطلب به معنای انصراف تلقی می شود و ظرفیت متعلق به او به دانش آموزان ذخیره اختصاص داده می شود.

چنانچه پیرامون آزمون نمونه دولتی سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل استفاده کنید و با مشاوران مجرب تحصیلی در ارتباط باشید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

 

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

زمان اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی در متن مقاله اشاره کرده ایم

 

نحوه دریافت نتیجه آزمون نمونه‌دولتی چگونه است؟

نتایج به صورت اینترنتی از طریق سایت آموزش و پرورش هر استان اعلام می شود.

 

متقاضیان جهت دریافت نتایج آزمون به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

برای دریافت نتایج آزمون به اطلاعاتی شامل رمز عبور همگام و کد ملی شرکت کننده در آزمون نیاز است.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت: 1:24

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سایت pada.medu.ir امکان پذیر است. تمامی متقاضیانی که در فروردین ماه اقدام به نام نویسی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم کرده اند، برای اینکه بتوانند در جلسه آزمون حضور داشته باشند باید چند روز قبل از تاریخ برگزاری این آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. به همراه داشتن کارت آزمون تیزهوشان نهم به دهم به دلیل استفاده از آن به عنوان شناسایی هویت دانش آموز، در روز برگزاری آزمون الزامی است. در ادامه این مقاله اطلاعات کاملی از زمان انتشار و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم 1402 -1403 ارائه کرده ایم.

منبع: دریافت کارت تیزهوشان نهم به دهم

دریافت کارت تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانش آموزانی که علاقه مند هستند از پایه تحصیلی دهم دوره متوسطه دوم، وارد مدارس تیزهوشان شوند؛ باید در آزمون ورودی این مدرسه ثبت نام و شرکت کنند. ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم معمولا مطابق هر سال اوایل فصل بهار صورت می گیرد. متقاضیان باید در تاریخ های اعلام شده به صورت اینترنتی فرم تقاضانامه نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند تا مجاز به شرکت در آزمون ورودی شوند.

پایه تحصیلیزمان انتشار کارت ورود به جلسهزمان برگزاری آزمون
آزمون ششم به هفتمخرداد ماه 1402خرداد ماه 1402
آزمون نهم به دهمخرداد ماه 1402خرداد ماه 1402

شرکت کنندگان برای ورود به جلسه ابتدا باید کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند تا با ارائه آن به مراقبان بتوانند وارد جلسه آزمون شوند. در واقع کاربرد کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ این است که با توجه به اطلاعاتی که بر روی آن درج می شود؛ به عنوان مدرکی برای شناسایی متقاضی کاربرد دارد. همینطور آدرس حوزه امتحانی و شماره صندلی متقاضی نیز بر روی این کارت درج گردیده است و متقاضی جهت نشستن در صندلی خود به اطلاعات آن نیاز دارد.

❌لازم است به این نکته اشاره کنیم که امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای دسته‌ای از داوطلبان وجود دارد که ابتدا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده باشند.❌

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم 

معمولا رویه انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به این صورت است که حدود 5 الی 10 روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت اینترنتی منتشر می شود. متقاضیان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه خود طی بازه زمانی تعیین شده به سامانه استعدادهای درخشان مراجعه کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم همزمان با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام مشخص می شود. 

تاکنون زمان انتشار کارت ورود به جلسه تیزهوشان پایه نهم به دهم اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش بروزرسانی خواهد شد.
 

نحوه دریافت کارت آزمون

در جهت راهنمایی متقاضیان آزمون تیزهوشان، در ادامه راهنمای گام به گام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم ​را ارائه کرده ایم.

1️⃣ به سامانه پادا به آدرس ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید. بر روی گزینه آموزشی کلیک کنید.

2️⃣ بر روی گزینه آزمون وردوی مدارس استعداد درخشان کلیک کنید.

3️⃣ در کادر نمایش داده شده در قسمت راست صفحه، ” کد ملی ” و ” رمز عبور ” خود را وارد نمایید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید جهت دریافت آن مجدد به قسمت بازیابی رمز عبور مراجعه کنید.

4️⃣ در این مرحله وارد پرتال دانش آموزی خود می شوید که برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 ابتدا باید بر روی لینک ” ثبت نهایی ” کلیک کنید تا لینک دریافت فعال شود.

5️⃣  در مرحله آخر بر روی گزینه چاپ کارت کلیک نمایید تا بتوانید از کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پرینت بگیرید.

پس از اینکه لینک دریافت کارت ورود به جلسه در خرداد ماه در سامانه استعدادهای درخشان فعال شود؛ راهنمای تصویری بروزرسانی خواهد شد.
 

رفع نقص کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1402 – 1403

متقاضیانی که پرینت کارت ورود​ به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ خود را دریافت می کنند باید ابتدا تمامی مواردی که بر روی آن درج شده است را بررسی کنند تا اشتباهی رخ نداده باشد. 

در صورتی که داوطلبی متوجه شود در اطلاعات کارت ورود به جلسه او شامل اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی، عکس و … اشتباهی رخ داده است؛ باید سریعا با مراجعه به آموزش و پرورش محل سکونت خود نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کند. لازم به ذکر است به همراه داشتن شناسنامه و عکس در مراجعه حضوری به آموزش و پرورش جهت رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم الزامی است. 

در صورتی که کارت ورود به جلسه داوطلب بدون عکس باشد و یا عکس اشتباه در آن درج شده باشد؛ نمی تواند وارد جلسه آزمون شود. بنابراین توصیه می شود کارت ورود به جلسه خود را در روزهای ابتدایی مهلت دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم دریافت کنید تا در صورت وجود نواقص زمان کافی جهت رفع آن ها وجود داشته باشد. 

 

مشاوره آزمون مدارس

آزمون تیزهوشان نهم به دهم شامل دو دسته سوالات استعداد تحصیلی از کتاب های درسی و استعداد تحلیلی خارج از کتاب های درسی هشتم و نهم می باشد. متقاضیانی موفق به کسب قبولی می شوند که با یک برنامه ریزی صحیح، منابع مطالعاتی درست را مطالعه کنند. 

در روز برگزاری آزمون داوطلبان نیم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه تعیین شده حضور داشته باشید. داوطلبان از کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1402 – 1403 خود پرینت گرفته و کارت ملی یا شناسنامه خود را همراه داشته باشند تا اجازه به ورود به حوزه امتحانی را داشته باشند. 

شما دانش آموزان نهمی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید و برنامه ریزی مطالعاتی جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم مخصوص خود را دریافت کنید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

 

دریافت کارت آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از طریق کدام سایت امکان پذیر است؟

کارت ورود به جلسه از طریق سایت pada.medu.ir یا سایت هنگام منتشر می شود.

 

تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم چه زمانی می باشد؟

کارت آزمون تاکنون اعلام نشده است اما احتمالا همانند سال های گذشته در اواسط خرداد ماه منتشر شود. 

 

متقاضیان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

متقاضیان برای دریافت کارت آزمون باید کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنند.

منبع: دریافت کارت تیزهوشان نهم به دهم

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : دریافت کارت تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 97 تاريخ : پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت: 1:21

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از طریق سایت پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزان) انجام می شود. بر خلاف روند حضوری ثبت نام دانش آموزان در مقاطع میان‌پایه مدارس شاهد، ثبت نام در این مقاطع به صورت اینترنتی انجام می شود. بنابراین دانش آموزانی که مایل هستند که در مقاطع میان پایه مدارس شاهد نام نویسی کنند، باید در زمان اعلام شده برای ثبت نام مدارس شاهد، به سامانه دانش آموزی پادا مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه به زمان و نحوه ثبت نام میان پایه شاهد 1402 – 1403 اشاره کرده ایم.

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ثبت نام در مدارس شاهد و در پایه های اصلی شامل پایه های اول ابتدایی، پایه هفتم و پایه دهم به صورت اینترنتی انجام می شود اما تغییری که در این روند ایجاد شده است، این است که در سال های گذشته متقاضیان می بایست به سامانه سجا به نشانی اینترنتی saja.medu.ir مراجعه می کردند اما با تغییر این روال، هم اکنون می بایست به سایت پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir مراجعه کنند.

سال‌های گذشته برای ثبت‌نام در مقاطع میان پایه والدین همراه با دانش آموز به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه و ثبت‌نام فرزند خود را انجام می‌دادند. اط سال گذشته این رویه دچار تغییر شده و ثبت نام میان پایه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ همانند پایه‌های اصلی از طریق سامانه پادا با آدرس الکترونیکی pada.medu.ir و به صورت اینترنتی انجام می شود.

در مدارس شاهد، شرایط و امکانات مناسبی برای تحصیل دانش آموزان فراهم شده است، ضمن اینکه به امور تربیتی و اخلاقی نیز در مدارس شاهد توجه ویژه ای می شود. از همین رو ثبت نام در مدارس شاهد علاوه بر پایه های اصلی، در مقاطع میان پایه نیز طرفداران زیادی دارد.

 

 

زمان ثبت نام میان پایه شاهد 1402 – 1403

دانش آموزانی که متقاضی ثبت نام در مقاطع میان پایه مدارس شاهد هستند، لازم است در زمان‌های اعلام شده به سامانه دانش آموزی پادا مراجعه و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. سال گذشته دانش آموزان از اواسط مرداد ماه می‌توانستند نام نویسی خود را در سایت پادا تکیمل کنند. پیش بینی می شود سال جاری نیز نام نویسی در تابستان انجام گیرد.

تاکنون زمان ثبت نام میان پایه مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مشخص نشده است. به محض اعلام در این بهش از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام میان پایه شاهد در سایت پادا

در سال‌های گذشته، ثبت نام در مقاطع میان پایه مدارس شاهد به صورت حضوری انجام می شد که این روند تغییر کرده است. به طوری که در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ثبت نام در مقاطع میان پایه مدارس شاهد به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد pada.medu.ir انجام می شود. 

با توجه به اینکه امسال همانند سال گذشته مراحل ثبت نام میان‌پایه شاهد به صورت اینترنتی خواهد بود. ممکن است بسیاری از دانش آموزان و والدین از نحوه ثبت نام مطلع نباشند. از همین رو در ادامه این مقاله سعی کرده ایم که راهنمای تصویری ثبت نام میان‌پایه شاهد را برایتان ارائه کنیم:

 

راهنما تصویری

1️⃣ متقاضیان بایستی که به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنند.

2️⃣ داوطلبان بایستی پس از ورود به سامانه پادا، بر روی گزینه ” پیش ثبت نام مدارس شاهد ” کلیک کنند.

3️⃣ در این مرحله دانش آموزان باید ملیت خود را انتخاب کنند.

4️⃣ کد ملی دانش آموز، کدملی پدر و مادر وی نیز را در این قسمت از سایت ثبت نام مدارس شاهد وارد کرده و بر روی جستجو کلیک کنید.

5️⃣ در این مرحله ثبت نام میان پایه شاهد داوطلبان باید مشخصات فردی دانش آموز را به صورت کامل یادداشت کنند.

6️⃣ اطلاعات تکمیلی نظیر دین و شغل والدین دانش آموز و وضعیت جسمانی دانش آموز را یادداشت کنید

7️⃣ آدرس محل سکونت خود را وارد کنید.

8️⃣ مشخصات پدر یا سرپرست دانش آموز را وارد کنید.

9️⃣ مشخصات مادر دانش آموز در این بخش از سایت ثبت نام میان پایه مدرسه شاهد وارد شود.

1️⃣0️⃣ شهر و ناحیه محل سکونت خود را انتخاب و مدرسه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

1️⃣1️⃣ دانش آموزان شاهد بر اساس جدول امتیاز بندی مدرسه خود را وارد کنید.

در لینک زیر فرم امیتاز بندی ثبت نام مدارس شاهد را به صورت فایل قرار داده ایم برای دانلود این فرم کلیک کنید.

مشاوره تحصیلی دانتل...

ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : ثبت نام میان پایه مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 116 تاريخ : يکشنبه 18 دی 1401 ساعت: 17:03

نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم به صورت اینترنتی و از طریق سایت پادا به نشانی اینترنتی “pada.medu.ir” می باشد. دانش آموزانی که قصد دارند در این سه مقطع تحصیلی وارد مدارس شاهد شوند، باید در تاریخ های اعلام شده، نسبت به ثبت نام اینترنتی از طریق سایت پادا اقدام کنند. نحوه ثبت نام میان پایه های مدارس شاهد به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه مورد نظر امکان پذیر می باشد. در ادامه این مطلب نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1402- 1403 را به صورت گام به گام ارائه کرده ایم.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ 

در سال گذشته برای اولین ثبت‌نام مدارس شاهد از طریق سایت پادا انجام گرفت. بر خلاف روند گذشته که نام نویسی دانش آموزان در سامانه سجا انجام می گرفت سال گذشته پیش ثبت نام در سایت پادا بود. دانش آموزان در مهلت تعیین شده هر پایه با مراجعه به سایت pada.medu.ir می‌توانستند نام نویسی خود را انجام دهند.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد در همه پایه ها تقریبا یکسان می باشد و فقط در قسمت انتخاب مدرسه تفاوت هایی وجود دارد که در ادامه به بررسی و شرح کامل پرداخته ایم. در سال جاری نیز متقاضیان برای پیش ثبت‌نام اینترنتی باید به سایت پادا مراجعه کنند.

مراحل ثبت نام مدارس شاهد در سایت پادا 1402 – 1403

همانطور که اشاره کردیم نحوه ثبت نام در مدارس شاهد در مقاطع اول ابتدایی، هفتم و دهم ابتدا به صورت یک پیش ثبت نام اینترنتی از طریق سایت پادا انجام می شود. لازم است دانش آموزان شاهد و غیر شاهد که علاقه مند به تحصیل در این مدارس هستند، ابتدا ” دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ” را مطالعه کنند و چنانچه دارای شرایط لازم بودند، طبق مراحل زیر ثبت نام خود را انجام دهند.

✅مراجعه به سایت ثبت نام مدارس شاهد پادا “ pada.medu.ir “

✅انتخاب “ ثبت نام مدارس شاهد “

✅کدملی دانش آموز و والدین را وارد کنید

✅تکمیل همه فرم‌های اینترنتی ثبت نام 

✅ دریافت اعتبار سنجی و متن مربوطه که به منزله اتمام فرآیند ثبت‌نام می باشد

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام مدارس شاهد
 

راهنما تصویری

در ادامه نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را شرح داده ایم.

1️⃣ متقاضیان بایستی که به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنند.

2️⃣ داوطلبان بایستی پس از ورود به سامانه پادا، بر روی گزینه ” ثبت نام دانش آموزان جدید الورود ” کلیک کنند.

3️⃣ در این مرحله دانش آموزان باید ملیت خود را انتخاب کنند.

4️⃣ کد ملی دانش آموز، کدملی پدر و مادر وی نیز را در این قسمت وارد کرده و بر روی جستجو کلیک کنید.

5️⃣ در این مرحله از نحوه ثبت نام شاهد داوطلبان باید مشخصات فردی دانش آموز را به صورت کامل یادداشت کنند.

6️⃣ اطلاعات تکمیلی نظیر دین و شغل والدین دانش آموز و وضعیت جسمانی دانش آموز را یادداشت کنید

7️⃣ آدرس محل سکونت خود را وارد کنید.

8️⃣ مشخصات پدر یا سرپرست دانش آموز را وارد کنید.

9️⃣ مشخصات مادر دانش آموز در این بخش وارد شود.

1️⃣0️⃣ شهر و ناحیه محل سکونت خود را انتخاب و مدرسه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

1️⃣1️⃣ دانش آموزان شاهد بر اساس جدول امتیاز بندی مدرسه خود را وارد کنید.

در لینک زیر فرم امیتاز بندی ثبت نام مدارس شاهد را به صورت فایل قرار داده ایم برای دانلود این فرم کلیک کنید.

مشاوره تحصیلی دانتل...

ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 111 تاريخ : يکشنبه 18 دی 1401 ساعت: 16:58

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چیست؟ در این مدارس تمام پایه های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم دایر هستند. ثبت‌نام دانش آموزان واجد الشرایط در پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از طریق سایت پادا و به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که نام نویسی سایر پایه ها به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه مدنظر انجام می‌گیرد. دانش آموزان متقاضی ورود به مدرسه شاهد، باید واجد شرایط مدارس شاهد 1402 -1403 باشند و امتیاز لازم را برای ورود به این مدرسه به دست آورند. 

منبع: شرایط ثبت نام مدارس شاهد

شرایط ثبت نام شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

پیش از بررسی شرایط ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ لازم است به پرتکرار ترین سوال دانش آموزان پاسخ دهیم که آیا مدرسه شاهذ فقط مختص به دانش آموزان دارای سهمیه است؟ آیا دانش آموزانی که سهمیه رزمندگان و ایثارگری دارند و یا هیچ سهمیه ای ندارند، مجاز به نام نویسی و تحصیل در مدرسه شاهد نیستند؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که بیشترین ظرفیت پذیرش مدرسه شاهذ به دانش آموزان دارای سهمیه اختصاص دارد. در چندسال اخیر با افزایش تعداد ظرفیت پذیرش، امکان جذب دانش آموزان بیشتری فراهم شده است و از این طریق فرصتی به دانش آموزان عادی داده می‌شود که در این مدرسه به تحصیل بپردازند. پس علاوه بر دانش آموزانی که سهمیه شاهد دارند، دانش آموزان عادی نیز امکان ثبت‌نام دارند ولی شرایط مدرسه شاهد این دو دسته از دانش آموزان متقاوت است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام شاهد

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403

در ادامه به بررسی شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می پردازیم.

❌سکونت دانش آموزان در محدوده تعیین شده و نزدیک به مدرسه

❌دارا بودن صلاحیت های اخلاقی و رفتاری

❌دارا بودن پوشش متناسب سن دانش آموز

❌التزام دانش آموز و خانواده او به حفظ شئونات و ارزش های اسلامی

شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403 در پایه های مختلف، متفاوت است. دانش آموزان متقاضی باید علاوه بر شرایط عمومی از شرایط علمی پایه تحصیلی خود نیز برخوردار باشند و چنانچه پس از ثبت‌نام و قبولی در مدرسه مشخص شود که دانش آموز واجد الشرایط لازم نمی‌باشد، ثبت‌نام او باطل و از فرآیند پذیرش حذف خواهد شد. برای ورود به سامانه پادا کلیک کنید.

 

شرایط علمی پایه اول ابتدایی

✅کسب امتیاز با توجه به فرم امتیاز بندی

✅رعایت شرایط عمومی 

مشاوره تحصیلی دانتل...

ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : شرایط ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 18 دی 1401 ساعت: 16:53

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چیست؟ متقاضیان پس از بررسی شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام در مدارس تیزهوشان نیازمند ارائه مدرک از طرف متقاضی است. مدارک ثبت نام پایه نهم شامل اطلاعات فردی و اطلاعات تحصیلی داوطلب است. این مدارک ممکن است در مراحل مختلف از فرایند ورود به مدارس تیزهوشان نهم به دهم مورد نیاز باشند. ثبت اطلاعات مدارک در فرم ثبت نام به صورت اینترنتی و ارائه مدارک به صورت حضوری باید کامل و با دقت انجام گیرد. در این مقاله به معرفی مدارک مورد نیاز ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1402 -1403 پرداخته شده است.

مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می‌گیرد.به طور کلی مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ که در فرایند ثبت نام اینترنتی موردنیاز است عبارتند از:

1️⃣ تکمیل فرم ثبت نام: با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم یک فرم در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. در این فرم اطلاعات فردی و اطلاعات تحصیلی داوطلبان درج می‌شود. علاوه بر این لازم است مدارس تیزهوشان مورد علاقه داوطلب به ترتیب در 3 اولویت در این فرم درج شوند.

2️⃣ بارگذاری عکس داوطلبی: این عکس باید با استاندارهای مشخص اسکن شده و در محل مربوطه وارد شود. عکس داوطلبی باید در ابعاد 4*3 و با فرمت jpg بارگذاری شود. این عکس باید جدید و فاقد هرگونه مهر و لک باشد.

3️⃣ پرداخت هزینه ثبت نام:  هزینه ثبت نام تیزهوشان پس از تکمیل فرم ثبت نام و تا قبل از دریافت کارت ورود به جلسه باید پرداخت شود. برای پرداخت هزینه به صورت اینترنتی به اطلاعات کارت عابر بانک معتبر و رمز دوم نیاز است.

در تکمیل فرم ثبت نام بهتر است در وارد کردن مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم دقت لازم را به کاربرد. این اطلاعات باید درست و به دور از خطا و اشتباه در فرم درج شوند. اما اگر به هر دلیلی خطایی در درج اطلاعات رخ دهد، باید برای ویرایش آن اقدام کرد. ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم در بازه‌هایی مشخص و محدود انجام می‌گیرد.

مدارک ثبت نام حضوری تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403

به طور کلی مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را باید به دو بخش تقسیم کرد. بخش اول مدارکی هستند که در زمان ثبت نام باید به صورت اینترنتی بارگذاری شوند. بخش دوم نیز مدارکی هستند که در صورت پذیرفته شدن در آزمون ورودی باید به صورت حضوری ارائه شوند. در ادامه لیست مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در زمان پذیرش حضوری ارائه شده است.

✅کپی و  کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار دانش آموز

✅اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه والدین دانش آموز

✅6 قطعه عکس 4*3 رنگی و زمینه سفید و پشت نویسی شده

✅کارت واکسن دانش آموز

✅اصل و کپی کارت جانبازی والدین در صورت جانباز بودن

✅پرینت کارنامه قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم

✅کارنامه پایه‌های تحصیلی هفتم، هشتم و نهم

✅حکم کارگزینی برای والدین فرهنگی

✅ برگ هدایت تحصیلی مهر شده توسط مدیریت مدرسه فعلی

✅ تکمیل فرم‌های تکمیل ثبت نام که توسط مدرسه پذیرفته شده ارائه می‌شود

ناگفته نماند که تحصیل در مدارس تیزهوشان مستلزم پرداخت شهریه است. شهریه مدارس تیزهوشان با توجه به پایه تحصیلی و همچنین با توجه به منطقه و شهری که مدرسه در آن قرار دارد متفاوت است. البته مدارس تیزهوشان برای دریافت شهریه برنامه ریزی‌های مناسبی دارند. داوطلب می‌تواند شهریه این مدارس را به صورت اقساطی پرداخت کند.

 

زمان ارائه مدارک ثبت نام تیزهوشان

زمینه ورود به مدارس تیزهوشان نهم به دهم در طی گذر از چند مرحله فراهم خواهد شد. به طور کلی برای هر یک از مراحل ثبت نام تیزهوشان دوره دوم متوسطه، زمان مشخصی اختصاص داده می‌شود. زمانبندی مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم را می‌توان در جدول زیر مشاهده کرد.

مراحل ثبت نامبازه زمانی
ثبت نام اینترنتی آزمون تیزهوشان نهماواخر بهمن‌ماه تا اوایل اسفندماه
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون5 روز قبل از برگزاری آزمون
شرکت در آزمون تیزهوشان نهماواخر خردادماه
دریافت نتایج آزمون تیزهوشان نهم4 تا 6 هفته بعد از برگزاری آزمون
تکمیل ثبت نام تیزهوشان نهمپس از اعلام نتایج و کسب قبولی

با توجه به زمانبندی ارائه شده، زمان ارائه مدارک ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم در مراحل اول و پنجم خواهد بود. در مرحله اول ارائه مدارک به صورت اینترنتی و در مرحله پنجم ارائه مدارک به صورت حضوری انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است که ارائه مدارک در زمان تکمیل ثبت نام، تنها مختص دانش آموزانی است که در آزمون تیزهوشان نهم پذیرفته شده باشند.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم
 

ملاک سنجش و پذیرش مدارس تیزهوشان

ملاک سنجش و پذیرش دانش آموز برای مدارس تیزهوشان، مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دانش آموز و امتیاز کسب شده توسط او در آزمون است. به طور کلی تنها راه ورود به مدارس تیزهوشان نهم به دهم برای واجدین شرایط کسب قبولی در آزمون ورودی است. گفتنی است که آزمون تیزهوشان نهم جهت سنجش و پذیرش دانش آموز برای دوره دوم متوسطه برگزار می‌شود. بدین ترتیب تنها افرادی که مشغول به تحصیل در پایه نهم هستند، می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند. دارا بودن حداقل معدل 19 نیز از شرایط اصلی ثبت نام و ورود به مدارس تیزهوشان است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

منبع: مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 108 تاريخ : يکشنبه 18 دی 1401 ساعت: 16:49